mia83 Skrevet 2. desember 2009 #61 Del Skrevet 2. desember 2009 Kanskje dere kan gifte dere på nyttårsaften? Da er det vel opptatt kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #62 Del Skrevet 2. desember 2009 Kanskje dere kan gifte dere på nyttårsaften? Da er det vel opptatt kanskje.. Det hadde vært en fin dag å gifte seg på Men spørs om de har mottatt papirene da. Går jo ikke akkurat fort med de papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 2. desember 2009 #63 Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk du ikke med deg at jeg var inne her før første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 2. desember 2009 #64 Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk du ikke med deg at jeg var inne her før første gang :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. desember 2009 #65 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja, hvor romantisk hadde det ikke vært å hatt bryllup på nyttårsaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #66 Del Skrevet 3. desember 2009 trulta!! gi meg en link til boka di!! regner ikke med at vi har papirer innen da heller ... blæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. desember 2009 #67 Del Skrevet 3. desember 2009 trulta!! gi meg en link til boka di!! regner ikke med at vi har papirer innen da heller ... blæ Hun har link i signaturfeltet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #68 Del Skrevet 3. desember 2009 Vet dere hva? Jeg sier rett og slett: HA EN FIN DAG MINE DAMER OG HERRER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 3. desember 2009 #69 Del Skrevet 3. desember 2009 HA EN FIN DAG ALLE KATTUNGER, DAMER OG HERRER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #70 Del Skrevet 3. desember 2009 Den varmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #71 Del Skrevet 3. desember 2009 Vil noen ha en klementin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #72 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja, jeg vil gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #73 Del Skrevet 3. desember 2009 klementiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #74 Del Skrevet 3. desember 2009 :helen: Vil du ha en vaniljeyoghurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #75 Del Skrevet 3. desember 2009 ambassaden hadde fått papirene i retur, men sender dem på nytt i dag... håper jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #76 Del Skrevet 3. desember 2009 :helen: Vil du ha en vaniljeyoghurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. desember 2009 #77 Del Skrevet 3. desember 2009 Når regner dere med å få papirene da NoAngel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #78 Del Skrevet 3. desember 2009 Vanlijeyoghurt til Kitten (brukte litt tid på å hente den bare, derfor ble jeg litt sen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #79 Del Skrevet 3. desember 2009 håper de kommer i helgen. så vi kan sende inn resten på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 3. desember 2009 #80 Del Skrevet 3. desember 2009 OOOhh! Da kan dere kanskje gifte dere nyttårsaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå