NoAngel Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 1. desember 2009 har jo ikke hatt noe behov for denne dagboken før nå... ja, syntes det er kjempe trasig at det er sånn som nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #22 Del Skrevet 1. desember 2009 Føler at overalt ellers på forumet, så er det ikke lov å være lei seg og sinna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #23 Del Skrevet 1. desember 2009 Har du forresten spurt om å få flyttet den nikkenorske tråden hit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 1. desember 2009 disse trådene er hvertfall det eneste stedet jeg liker å skrive i.. uten å få hodet hugget av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #25 Del Skrevet 1. desember 2009 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 1. desember 2009 grays anatomy er ganske trist i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #27 Del Skrevet 1. desember 2009 Men har dem sagt noe til deg om den tråden du hadde på snikk snakk? Får du ikke flyttet den over hit? Jeg ser ikke GA, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 1. desember 2009 de svarer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #29 Del Skrevet 1. desember 2009 Ikke meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 1. desember 2009 vi er nok bare noen parasitter her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #31 Del Skrevet 1. desember 2009 Tydeligvis. Føler meg ikke som noe annet hver hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 1. desember 2009 ikke jeg heller. nå skal jeg dusje. lurer på om jeg våkner litt etter det, hvis ikke så blir det senga på meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #33 Del Skrevet 1. desember 2009 Lurer på om noen tilter nå siden No Angels hemmeligheter popper opp på siste innlegg der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #34 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #35 Del Skrevet 1. desember 2009 Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #36 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har sett Grey's Anatomy og drukket kakao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. desember 2009 #37 Del Skrevet 1. desember 2009 Innom og legger igjen spor.. Så du hadde lagt igjen link til Piffy, men jeg var så frekk at jeg gikk inn her Men uansett: HEI :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoAngel Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 1. desember 2009 velkommen virre :D koselig med besøk! kitten. daniel lager kakao til meg nå :D siden han ville spille 30 min men jeg ville sove, så han bestikker meg med kakao:P piff.. folk tilter titt og ofte, så jeg ville ikke blitt sjokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #39 Del Skrevet 1. desember 2009 Så snill Daniel er, men han vet nok sitt eget beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #40 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg vil å bli bestikket?!(er det slike det bøyes) bestukket?! hvertfall, med kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå