Gå til innhold

Ta initiativ... og "ta typen med storm"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen min og jeg har et avstandsforhold, og han kommer på besøk om 2 uker.. Da sa han at han ville jeg "skulle ta han med storm" og at han skulle ønske jeg tok initiativ til sex litt oftere, for han syns det er turn on,samt at jeg gjør det for lite... Misforstå meg rett, det er ikke sånn at jeg aaldri tar initiativ og er kjempekjedelig i sengen (han er fornøyd,liksom), men tar sjelden initiativ i forhold til han.. Tingen er bare at jeg er ganske sjenert, spesielt på det området.. Så selv om jeg vil, venter jeg ofte til han tar første steg.. Det irriterer meg skikkelig at jeg er så utrolig teit og ikke klarer å hverken finne på noe som jeg faktisk tør å gjøre, og som han kan sette pris på.. vil tørre å slippe meg litt mer løs, slippe å føle meg så utrolig sjenert hele tiden..

Noen som har noen tips til hvordan man kan komme over sjenertheten sin?? kan jo nevne at kjæresten og jeg har vært sammen i snart 1,5 år, men nesten 1 år har vært i avstandsforhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- vis ham at du blir glad for å se ham igjen. Fortell ham at du har gledet deg veldig.

Det tør du vel?

Sende noen småfrekke bilder av deg selv til ham på mms rett før han kommer?

Gjør det fint på soverommet, nytt sengetøy, blomster, levende lys? (gutter er også romantiske) Champagne?

Dette siste er vel mer "jentete" ting å gjøre, men det er klart han kommer til å føle seg satt pris på.

Det han ønsker seg er kanskje litt "frekkere", men hva med å ta ham i hånden og leie ham rett inn på soverommet med det samme han kommer, gi ham et heftiig kyss og satse på at han skjønner tegnninga da? Ta på deg noe sexy...

Det han ønske seg er antagelig først og fremst at du tør å vise at du har lyst på ham. Og det har du vel?

Prøv å tenke gjennom scenarioet på forhånd, tenk over hvor du kanskje begynner å føle deg sjenert og legg opp en strategi for hva du evt. gjør da. Og husk at om du skulle rødme litt, dør ingen av det. Lykke til!

Skrevet

Møt han i døra kun iført undertøy.

Skrevet
- vis ham at du blir glad for å se ham igjen. Fortell ham at du har gledet deg veldig.

Det tør du vel?

Sende noen småfrekke bilder av deg selv til ham på mms rett før han kommer?

Gjør det fint på soverommet, nytt sengetøy, blomster, levende lys? (gutter er også romantiske) Champagne?

Dette siste er vel mer "jentete" ting å gjøre, men det er klart han kommer til å føle seg satt pris på.

Det han ønsker seg er kanskje litt "frekkere", men hva med å ta ham i hånden og leie ham rett inn på soverommet med det samme han kommer, gi ham et heftiig kyss og satse på at han skjønner tegnninga da? Ta på deg noe sexy...

Det han ønske seg er antagelig først og fremst at du tør å vise at du har lyst på ham. Og det har du vel?

Prøv å tenke gjennom scenarioet på forhånd, tenk over hvor du kanskje begynner å føle deg sjenert og legg opp en strategi for hva du evt. gjør da. Og husk at om du skulle rødme litt, dør ingen av det. Lykke til!

takk for svar! Var mye fornuftig i det du skrev :) igår fikk vi snakket litt på telefon om ting vi har lyst å prøve ut og sånne ting, og jeg klarte å slippe meg litt løs da (mulig siden det er på telefon og ikke face to face,hehe.. )

For å kommentere litt på det du skrev, satte masse pris på ideene du kom med :) Frekke bilder har jeg prøvd før, det var en suksess, men blir litt vanskelig, for han har ikke dekning der han er, og får ikke dekning før han er her hos meg omtrent (tilbringer mye tid på fly på vei hit). Men skal definitivt huske på det til senere!

Han er ikke sånn veldig "jentete romantisk", selv om han blir sjarmert av at jeg gjør suppesøte ting innimellom, men han ønsker seg en litt frekkere meg enn den han vanligvis treffer. Men tenkte på sexy undertøy, som Titti72 foreslo, og snike meg inn på soverommet når han ikke er der, og sende en melding til han om at han skal komme inn, f.eks. mens han sitter og sløver foran tv'n. sånn at han er helt uforberedt. Da blir han overrasket hvertfall! :) må klare å "kvinne" meg opp til å klare det, hvertfall... :)

Gjest Papirkurven
Skrevet

Hva med mms? Bruker det ofte jeg :)

Møt ham i døren, lei ham inn på soverommet og ta kontrollen. Kle av ham og sett ham på sengen. Kle av deg selv og sett deg oppå. Hvis han tar på deg, ta vekk hendene hans og ikke la ham ta på deg med en gang. piiiiiin ham skikkelig, mens du kysser ham i nakken, på skuldrene, magen, armene, ørene og tar på ham....etter en laaaang stund kyss ham på munnen, la ham ta på deg, og ri ham som du aldri har før!

Skrevet
Hva med mms? Bruker det ofte jeg :)

Møt ham i døren, lei ham inn på soverommet og ta kontrollen. Kle av ham og sett ham på sengen. Kle av deg selv og sett deg oppå. Hvis han tar på deg, ta vekk hendene hans og ikke la ham ta på deg med en gang. piiiiiin ham skikkelig, mens du kysser ham i nakken, på skuldrene, magen, armene, ørene og tar på ham....etter en laaaang stund kyss ham på munnen, la ham ta på deg, og ri ham som du aldri har før!

wow! takk for tips :D skal huske på det der, altså!bortsett fra at det er det der med å ta kontrollen som er litt av problemet (jeg blir usikker, tør ikke helt, alt blir skikkelig klønete), men jeg må jo bare ta å forstå at det er en ting jeg av og til bare er nødt til å gjøre:p hehe... mms er som sagt litt vanskelig, da han ikke har dekning før han er her hos meg, omtrent.. men når vi er ferdig med avstandsforhold,derimot,og han er hjemme for godt kan han godt få en frekk mms i ny og ne.. hehe.. ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Å ta kontrollen er enkelt. det er bare å være superego og gå for det DU vil ha.

Skrevet
Å ta kontrollen er enkelt. det er bare å være superego og gå for det DU vil ha.

tjaa... jeg syns ikke alltid det er like enkelt.. =/ ikke lett å være supergod når man er usikker in the first place, vet egentlig ikke helt hva jeg vil ha,heller...vil ha så mye,hehe... Tror jeg er litt redd for at ting skal bli klønete og teit, og at jeg choker helt.. Men skal prøve å være supergod, for hans skyld :) takk for tips ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er bare å gå fra tinky_winky til kinky_winky :cool:

Skrevet
Er bare å gå fra tinky_winky til kinky_winky :cool:

haha, den likte jeg!! :P tror jammen det skal bli det nye som motiverer meg... hehe..

Skrevet (endret)
haha, den likte jeg!! :P tror jammen det skal bli det nye som motiverer meg... hehe..

Dette gjør jeg med damen min, som jeg vet liker å bli tatt med storm.

Vi prater helt vanlig, til jeg sier: Hei du, hva inni helvette er det du går rundt å sier om meg.

Start en falsk krangel

Så sier jeg, jeg lbir nødt til å straffe deg, så tar jeg grip på henne, og smeller hun i veggen, og bitter nakken hennes, mens jeg tar tak i håret, og drar henen bort, dytter henne på sofaen, og biter, og råkliner hennes, kler av henne, og med en gang hun sier et ord, sier jeg hold kjeft.

Og etter at vi har knullet, så sier jeg, Woohooo dette var artig, la oss stikke å spise litt godteri :)

Funket med dritmange! Tror duden din vill være i ful sex transe, probben er at han vill komme veldig veldig fort:P

En alternativ versjon, er når du blir "sur" går ut å smelelr igjen døren. Venter 2 sec, og kommer inn i undertøy, og sitter på trynet hans.

Det jeg gjorde var å komme inn i bokser, og stappe pikken i kjeftne hennes.

Dette er turn ons altså.

Endret av TVA_Oslo
Skrevet
Dette gjør jeg med damen min, som jeg vet liker å bli tatt med storm.

Vi prater helt vanlig, til jeg sier: Hei du, hva inni helvette er det du går rundt å sier om meg.

Start en falsk krangel

Så sier jeg, jeg lbir nødt til å straffe deg, så tar jeg grip på henne, og smeller hun i veggen, og bitter nakken hennes, mens jeg tar tak i håret, og drar henen bort, dytter henne på sofaen, og biter, og råkliner hennes, kler av henne, og med en gang hun sier et ord, sier jeg hold kjeft.

Og etter at vi har knullet, så sier jeg, Woohooo dette var artig, la oss stikke å spise litt godteri :)

Funket med dritmange! Tror duden din vill være i ful sex transe, probben er at han vill komme veldig veldig fort:P

En alternativ versjon, er når du blir "sur" går ut å smelelr igjen døren. Venter 2 sec, og kommer inn i undertøy, og sitter på trynet hans.

Det jeg gjorde var å komme inn i bokser, og stappe pikken i kjeftne hennes.

Dette er turn ons altså.

hmm.. det funker sikkert for dere, men er ikke helt min stil.. :P tror det hadde virket mot sin mening om jeg hadde gjort noe sånt, for å være helt ærlig.. :P

Skrevet

hei TS!

Jeg er ikke så veldig sjenert i senga akkurat, men alt for ofte blir det til at mannen tar styringa i senga! Det skal jeg få en slutt på, og neste gang jeg får besøk av han har jeg en plan.. Jeg skal bind han fast i gelenderet i senga, og "pine" han med kyss over hele kroppen, begynne nederst på beina, kysse oppover og på innsiden av lårene (men ikke røre selve utstyret hans) kysse oppover brystkassa osv osv.. Kanskje ta med meg noen isbiter å leke litt;) Så skal jeg suge han til han neeesten kommer, så begynne helt forfra igjen! men så skal jeg ri han til vi kommer begge to!

hm..gleder meg=)

Skrevet
hei TS!

Jeg er ikke så veldig sjenert i senga akkurat, men alt for ofte blir det til at mannen tar styringa i senga! Det skal jeg få en slutt på, og neste gang jeg får besøk av han har jeg en plan.. Jeg skal bind han fast i gelenderet i senga, og "pine" han med kyss over hele kroppen, begynne nederst på beina, kysse oppover og på innsiden av lårene (men ikke røre selve utstyret hans) kysse oppover brystkassa osv osv.. Kanskje ta med meg noen isbiter å leke litt;) Så skal jeg suge han til han neeesten kommer, så begynne helt forfra igjen! men så skal jeg ri han til vi kommer begge to!

hm..gleder meg=)

Hei! Og takk for svar! :D Det er nok noe sånt som du skriver typen min vil ha, at jeg tar mer kontroll. vi er ikke heelt der med binde-hverandre-fast-tingen, men kan vel finne på noe i den duren?

Tror ikke han ønsker at jeg skal ta helt styringen, bare litt innimellom, og det vil jeg også, bare ikke hver gang (han er mye flinkere til det enn meg..!) og tror egentlig han liker at han kan "sjefe" litt i sengen.. :) men, forandring fryder, eller hva? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...