Gå til innhold

Asparges

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Fra dagens artikkel, "Mer sex? Spis dette!"

"Hvis du savner nærhet og romantikk på soverommet litt oftere enn du og din kjære klarer å prestere i dag, skal dere spise mer grønnsaker! (...)

Nærmere bestemt asparges!"

Er det noen som har prøvd dette? Og virker det? Om jeg lager middag med masse asparges til mannen min, øker jeg da sjansen betraktelig til å få mer sengegymnastikk? Er det noe mer jeg kan bruke som virker på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både asparges og østers skal være kjente afrodisikum, men det er en annen sak om det faktisk virker. Men det smaker jo godt, og hvis man tror det funker så skal man ikke se bort i fra at man kjenner en ekstra kribling.

Grønnsaker er uansett sunt og godt.

Skrevet
Fra dagens artikkel, "Mer sex? Spis dette!"

"Hvis du savner nærhet og romantikk på soverommet litt oftere enn du og din kjære klarer å prestere i dag, skal dere spise mer grønnsaker! (...)

Nærmere bestemt asparges!"

Er det noen som har prøvd dette? Og virker det? Om jeg lager middag med masse asparges til mannen min, øker jeg da sjansen betraktelig til å få mer sengegymnastikk? Er det noe mer jeg kan bruke som virker på samme måte?

Tror ikke det. Kalorioverskudd kan booste testosteronnivå dog...

Satyr

Gjest *Mim*
Skrevet

Skal testes. Vender tilbake med rapport.

Skrevet

Stangselleri skal visst også være vennlig med potensen:)

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, da slenger jeg littegrann stangselleri i middagen også og ser åssen det går :)

Østers har jeg også hørt om, men er rimelig dyrt og ikke akkurat hverdagsmat.... vil ikke at gubben skal bli mistenksom heller :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Visste ikke asparges var et afrodisikum!

Det jeg derimot har hørt er at det er beryktet for å gi "funky spunk", altså en viss bismak på de kjønnslige safter

Skrevet

Den "bismaken" nevnes vel også som regel i negativ kontekst. Altså, asparges er en av de tingene man skal ligge unna hvis spermen skal smake bedre. Ananas er det motsatte, og gir en søtlig smak som de fleste (som er troende til å smake) liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...