Gjest indiangranny Skrevet 23. juli 2003 #1 Skrevet 23. juli 2003 Hei Folkens Her er det to ting jeg lurer på hvordan skal jeg skrive a med to tøddler over på mitt tastatur og den tyske dubbelt s`en som i Fuss. Det andre er hvordan legge inn bilde til noe jeg har skrevet har på Kg,det er ikke bilde av meg og gubben.Men ett bilde fra nett jeg har savet på mine bilder. hilsen
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2003 #2 Skrevet 23. juli 2003 Du kan ikke legge inn bilder i forumet.. om det var DET du mente. Men tødler skal vi fikse: Hold nede knappen som heter "Alt" og trykk på tasten med tegnet på. Den er ved siden av Å på tastaturet. Så skriver du en u eller o eller den bokstaven du vil ha tødlene over.
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2003 #3 Skrevet 23. juli 2003 Dobbelt S aner jeg ikke hvordan man skriver forresten. Man kan sikkert bruke en eller annen "kode", men jeg har den desverre ikke.
jordbær Skrevet 23. juli 2003 #4 Skrevet 23. juli 2003 ß kan også skrive som ss.. i.flg. tysklæreren min... ä/Ä er slik som lea sier. trykk på tasten med ¨, ^ og ~ på og så trykker du på A'en. Hvis du skal ha en ß, er det enkleste å gjøre dette: hold inne ALT mens du trykker 0223
Gjest indiangranny Skrevet 23. juli 2003 #5 Skrevet 23. juli 2003 Hvor får man alle de kodene skulle godt ha tenkt meg den lista,Takk for hjelp så langt venner. hilsen
jordbær Skrevet 23. juli 2003 #6 Skrevet 23. juli 2003 hihi:) start -> programmer -> tilbehør -> Tegnkart Evt: http://www.windows.no/win_ascii2.php Hvis du holder inne alt og trykker tallene som står under desimaltegn (hopp over ) så fungerer det bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå