Linemor Skrevet 27. juli 2003 #61 Skrevet 27. juli 2003 jeg skal ringe og be han forte seg jeg. skal han komme hjem i kveld?
OppNed Skrevet 27. juli 2003 #62 Skrevet 27. juli 2003 Nå må du heller bidra med en dose, Linemor, så ikke denne tråden sporer av heller (ja...tonight is the night!!)
Linemor Skrevet 27. juli 2003 #63 Skrevet 27. juli 2003 mine doser kan jeg ikke skrive om, får da må alle skrive rasende lange innlegg fordi jeg gir dem psykiske problemer. men det hadde vært fint om det kunne se til helvet om komme enstor mann i hit nå og gi meg det jeg trenger håper folk gir faen i og lete liten tekst jeg er trøtt sliten skal kjøre 30 mil snart, men det er ikke det jeg har mest lyst til for å si det som sant er.
chimp Skrevet 27. juli 2003 #64 Skrevet 27. juli 2003 Tenker d var godt å få d ut ja......Du må være desperat ja, ingen tvil om d! Også snakker du om uskyldige lille meg og mine organer.... høylys dag du lissom....Du som ser organer og mere til i kjøleskapet.....pølser, egg, bacon, agurker, bananer, meloner, kiwi....Dette er NÆRINGSMIDLER, Maiken, IKKE bruk dem som sex-hjelpemidler.....Slappe HEEELT av nå og tenke på at NÅ er d ikke lenge før han er der..... Bare ser for meg elsklingen; i d han kommer inn døra blir han overfalt og revet overende, befridd for klærne i en viss fart av Maiken, vill og våt i blikket og andre steder.....Hylende og hoiende hiver hun seg over han og nedpå...... Ikke lenge til nå vettu! 8)
Linemor Skrevet 27. juli 2003 #65 Skrevet 27. juli 2003 jeg tror jeg setter på en tegnefilm snart jeg, er så nedi fjortis stadie at jeg kan like godt gå helt tilbake skjerp hodet ditt line. lån trykk kammeret til Maiken og få skikk på deg.
OppNed Skrevet 27. juli 2003 #66 Skrevet 27. juli 2003 virker jeg så desperat??? Dumdidumdidummm...snart svevhoppe i dusjen....tamdidmadidoo...og frottere og smøre inn og fjerne og pleie og alt det der...ha på no'schtilig...druddelidam...hoppe duftende som en liten fersken (???) inn i bil....kjøre på flyplass...og stuuuuupe i varm, sterk, god favn, kravlekrype inn i armer med hender som kan gjøre de underligste ting (tenker seff på snekring og denslags...) Håper lykkedoser er tillatt i denne tråden...
Gjest Zirine Skrevet 27. juli 2003 #67 Skrevet 27. juli 2003 Jeg er nå så godt humør atte. Sånn - der kan dere irritere dere over det også. :djevel:
OppNed Skrevet 27. juli 2003 #68 Skrevet 27. juli 2003 Ja, du måtte bare bryte idyllen, skjønner, jeg. Møkkakjerring
Gjest Zirine Skrevet 27. juli 2003 #69 Skrevet 27. juli 2003 Jeg er veldig bitter fordi jeg aldri har hatt en lillebror eller en lillesøster jeg kunne plage vettet av - derfor må det gå ut over noen andre. Jeg VIL ikke, men det er bare sånn det må bli.
Gjest Virvel Skrevet 27. juli 2003 #70 Skrevet 27. juli 2003 ...Og med dette bringer jeg tråden inn på rett spor igjen: UUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!! *sparke* *slå* *bite* JEG SKAL FAEN MEG DREPE DERE BEGGE TOOOOOO!
*Lillian* Skrevet 27. juli 2003 #71 Skrevet 27. juli 2003 FAENS MANNFOLK *koste av seg støvet* Lillian
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juli 2003 #72 Skrevet 27. juli 2003 Hvorfor vinner ikke de som trenger penger på Lottoen??? Jeg vet at det er flere her inne som er irritert for dette. Vi vil vinne penger NÅ!!!
Bertha Skrevet 28. juli 2003 #73 Skrevet 28. juli 2003 Jeg får for hel#¤%& ikke sove!! Og det begynner virkelig å bekymre meg nå..... Tenk, nå har naboen stått opp og holder på å lage kaffe. Kjente lukta da jeg var på verandaen i sted. Fanken heller!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2003 #74 Skrevet 28. juli 2003 *ikke skriv så høyt, dere trigger bakrusen min!*
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 #75 Skrevet 28. juli 2003 Jeg har det vondt...........Med dårlig samvittighet :cry: :cry: Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #77 Skrevet 29. juli 2003 HVOR I SVARTE UNIFORMSJAKKA ER JOBBMOBILEN MIN????
Nilma Skrevet 29. juli 2003 #78 Skrevet 29. juli 2003 SVARTE UNIFORMSJAKKA Hva er nå det for slags skjellsord da?? Amatør!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #79 Skrevet 29. juli 2003 Hva er nå det for slags skjellsord da?? Amatør!! Jeg tenkte som så at i denne varmen må svarte uniformsjakker være et helvete... Med andre ord kunne jeg også ha skrevet "hvor i den to nummer for små push-up-bh'en" - men dét ville jo blitt en mye lenger setning... Og du da, proffen?
Nilma Skrevet 29. juli 2003 #80 Skrevet 29. juli 2003 Jeg tenkte som så at i denne varmen må svarte uniformsjakker være et helvete... Med andre ord kunne jeg også ha skrevet "hvor i den to nummer for små push-up-bh'en" - men dét ville jo blitt en mye lenger setning... Og du da, proffen? Må nok greie å opparbeide tilstrekkelig med rettferdig harme for å få til noen blomstrende skjellsord (jfr. Lånekassen-dose) :blunke: "Svarte uniformsjakka" høres ut som noe Valgerd med PMS kunne si hvis hun var skikkelig forbanna.......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå