Gjest Traaden Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Symptomer: -Konstant sliten -Vektøkning -Humørsvinginger -Tynne slimhinner (nese og underliv) Har det egentlig ganske greit i livet mitt akkurat nå. Gleder meg over unger, mann og en utdannelse jeg trives med. Kan legge til at jeg har adhd, men bruker ikke medisiner for dette. Skal inn til legen den 4.juni. Hva burde jeg ta av tester?
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Stoffskifte? Hormon? Overgangsalderen? Vet ikke alder din, så vet ikke om det er relevant det siste,men.
Gjest Traaden Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Jeg er nettopp fylt 30 år. Lever et ganske aktivt liv med mye turer i skog og mark. Symptomene har vart i snart 6 mnd. Kan i tillegg nevne at uansett hvor mye eller lite jeg går, så blir jeg andpusten. Og jeg var før vant til å gå i ca 2 timer i strekk i høyt tempo. Prøver enda å gå tur, men blir sliten og andpusten av ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Det er ikke sikkert at alle symptomene henger sammen, men nevn alle for legen så det blir tatt prøver og han/hun kan gjøre en vurdering. Ville målt stoffskifte (mulig det trengs mer enn én prøve, om ikke standardprøven for tyrosin viser noe og andre prøver er negative bør du be om flere prøver tror jeg), blodprosent/jernlagre, vitaminnivåer... Kanskje allergier også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå