Gå til innhold

Da prøver vi

Mille123

Anbefalte innlegg

Har lest litt i andres dagbøker, og fikk lyst til å lage min egen :)

Jeg er 28 år og giftet meg med min kjære i februar. Han er 31. Ifm at vi giftet oss sluttet jeg også på pillen, og vi starter i disse dager med å få en liten spire i magen. Vi tenkte egentlig å vente til i sommer med å prøve, men i det siste har vi blitt meget klare. Merker jeg går og bekymrer meg litt for at vi ikke skal få det til. Har noen vennepar som har prøvd over et år nå... Analyserer alt ved kropp og menstrasjon osv, hehe.

Holder dere oppdatert. Har hatt litt uregelmessig syklus etter at jeg sluttet på pillen, men tror jeg skal være fruktbar neste helg. Krysser fingerne for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mykje med prøverdagbok! :hoppe:

Det er ei spennande tid du går i møte! :) Håpar du snart har ein liten spire i magen din. Eg og mannen min har ei jente på 6 månader, og me planlegger å starta prøvinga på nr 2 allerede i neste månad. ;) Kanskje me blir gravide omtrent samtidig? Det hadde jo vore koseleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

ble litt lenge siden forrige oppdatering, men føler det er mye venting med denne prøvingen...

er veldig usikker på når jeg skal ha eggløsning i juni. kan være nå, og kan være om 2 uker. sluttet på p-piller i februar. de 2 første syklusene kom som bestilt, og jeg kunne nesten stille klokka etter de, dvs ca 4 uker mellom. men den 3 måneden gikk det 6 uker...

da er det vel bare å henge i og prøve, og håpe på at det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! :)

Ja - sørg for aktivt arbeid ;) i alle fall 3 ganger i uka jevnt fordelt, og så treffer dere eggløsning! Fungerer jo for de aller, aller fleste. :)

Det er ikke uvanlig at det tar noen måneder å bli gravid, og kanskje spesielt etter pilleslutt. Så det er ingenting å bekymre seg for om det ikke skjer right away.

Lykke til med jobbinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Lhinn
ble litt lenge siden forrige oppdatering, men føler det er mye venting med denne prøvingen...

da er det vel bare å henge i og prøve, og håpe på at det går :)

Hei! og :velkommen: inn hit!

Ja, er dessverre mye venting med prøving.. når man endelig begynner vil man jo helst være gravid igår.. :sjenert:

Håper det klaffer for dere fort!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...