Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #1 Del Skrevet 22. mai 2009 hei! vi kjøpte en audi a4 stasjonsvogn for 2 år siden. det var en 2005 modell. siden da har vi hatt veldig mye feil og småproblemer med den. nå er jeg oppgitt og ønsker å kjøpe ny bil... har også et vennepar med samme bil, de har også hatt en del småting hele tiden. pluss at en venninne av meg hadde a3 som hun til slutt solgte pga det alltid var noe galt. er nysgjerrig på om det er flere med samme erfaring? vi skal hvertfall ikke ha audi en gang til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A3-eier Skrevet 28. mai 2009 #2 Del Skrevet 28. mai 2009 hei! vi kjøpte en audi a4 stasjonsvogn for 2 år siden. det var en 2005 modell. siden da har vi hatt veldig mye feil og småproblemer med den. nå er jeg oppgitt og ønsker å kjøpe ny bil... har også et vennepar med samme bil, de har også hatt en del småting hele tiden. pluss at en venninne av meg hadde a3 som hun til slutt solgte pga det alltid var noe galt. er nysgjerrig på om det er flere med samme erfaring? vi skal hvertfall ikke ha audi en gang til.... Jepp - her er en til med en Audi som det stadig er noe galt med, alle mulige ting og jeg kjører absolutt ikke gris. En 2002-mod. og jeg er ganske lei av å bruke penger på reparasjoner. Deler til Audi - og merkeverkstedene - er heller ikke blant de billigste akkurat. Så min neste bil blir ikke en Audi. Tar ikke sjansen på nok en modell med så mye feil. Dilemmaet nå er at jeg ikke synes jeg har "råd" til å selge den siden det har vært så store utgifter på reparasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg er på min andre Audi A3. Aldri hatt et problem, synes de er helt fantastisk. Nå kjenner jeg ganske mange som har audi. Både A3, A4, A6 og Allroad. De har også vært problemfrie. Eller jeg kjenner en som måtte bytte dynamo. That's it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 28. mai 2009 #4 Del Skrevet 28. mai 2009 A6, A4 og en rekke 100 her. Mye galt med A6, de andre har vært helt greie. En 100 gikk det brått nedover med fra 270,000 km, men de problemene hadde nok en direkte forbindelse til min daværende grisete kjørestil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #5 Del Skrevet 28. mai 2009 Audi A4 98 modell, helt rævva, masse feil, dyre reparasjoner, ekstremt dårlig service på møller bil Trondheim.... Aldri mer Audi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #6 Del Skrevet 28. mai 2009 Har en Audi A6 96 modell og elsker den bilen. Aldri noe trøbbel............. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 28. mai 2009 #7 Del Skrevet 28. mai 2009 Har en Audi A6 96 modell og elsker den bilen. Aldri noe trøbbel............. :-) A6 95-97 er noe av det beste som finnes, kan vel kalles Audis svar på Mercedes W124. Tidløs design, god plass, god sikkerhet, velprøvd mekanikk, verdens beste 4wd til personbilbruk, rustfri... At styringen ikke akkurat er på BMW-nivå er tilgivelig når resten av pakken er så god. Synd jevnaldrende A4 og etterfølgende A6 ikke akkurat opprettholdt samme kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå