Gå til innhold

Erfaringer med hårfjerning ved laser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer STERKT å fjerne hår permanent, og lurer derfor på om noen har erfaringer fra dette...

Må jo være fantastisk å aldri mer bekymre seg for slikt.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fjernet hår rundt munnen pga. sterk mørk hårvekst. De første gangene gjorde det kjempevondt, men jeg fikk beskjed fra damen (veldig grei forresten) at jeg skulle ta et par paracet før timen og det fungerte greit. Jeg kjente det likevel, men var etterhvert blitt vant til smerten også. Jeg gikk et år og nå er det bare litt enkelthår og litt lyse hår igjen som jeg barberer lett bort eller napper når det trengs. Tenker på å ta en avsluttende "omgang" for å bli ferdig.

De andre områdene eksponerer jeg så lite at det holder lenge med en omgang med barberhøvel.

Gjest Marlo
Skrevet

Du sier du har tatt laser i ett år.

Hvor mange ganger har du gjort det da? Og hvor mye kostet det for deg?

Skrevet

Glemte selvfølgelig de detaljene.

I begynnelsen var det hver andre mnd., men etter hvert hver tredje mnd, da damen synes hårveksten ble mindre. Av samme grunn betalte jeg også noe over 1000 kr de første gangene og ned til 800 kr de siste.

Jeg har slitt med hårvekst i 12-14 år og synes smerten var verdt pengene. Endelig kan jeg løfte hodet og sminke meg pent uten å være redd for at det mørke håret skal synes (de lyse hårene på kinnet bryr jeg meg ikke om).

Gjest Marlo
Skrevet

Takk for svar =)

Sliter med en del hårvekst selv og det går virkelig utover hverdagslivet og ikke minst selvtilliten.

Hvor i Norge gjorde du dette?

Skrevet

I Trondheim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...