Gå til innhold

muserende vin til vorspiel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

hvem annbefaler dere? en frisk vin som passer fint å drikke på vospiel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jacobs Creek har en musserende rosé som er veldig god! Koster rundt 100kr

:)

Skrevet

Perelada Brut Reserva er kjempegod, koster 117,- på polet. Varenr. 33425. Cava som fint kan drikkes både som aperitif og til mat, faller i smak hos de aller fleste etter min erfaring. Var veldig positivt overrasket første gang jeg smakte denne.

Vil du bruke litt mer penger er Cremant de Bourgogne fra Paul Delane alltid et supergodt valg, kr 149,- og varenr. 31190. Sommerlig, frisk fruktsmak, og så dyrkes druene like utenfor champagnedistriktet, så den er nesten the real deal til en langt billigere penge:)

Paul Delane lager en Cremant de Borgogne Rosé også, kan også anbefales. Kr 149,90, varenr 50760.

Castillo Perelada har også en musserende rosé, Perelada Rosado, men den har jeg ikke funnet på polet ennå... Har ikke sjekket bestillingsutvalget.

Håper de faller i smak:)

Skrevet

Lambrusco er fantastisk, faktisk rødvin med bobler!

Eneste minuset er at det er en bestillingsvare på polet. Men koster bare 100 lappen

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skulle også foreslå Solér Jove som Nilma har linket til. Den er supergod og har vært min favoritt i flere år! Christer Berens på God Morgen Noorge anbefalte også denne så jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...