Gjest Gjest_liz_* Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 hvem annbefaler dere? en frisk vin som passer fint å drikke på vospiel
Fjesingen Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Rosa bobler er jo populært for tiden, og jeg synes den her var veldig god: Langmann Schilchersekt Hochgrail Brut.
Kissin Skrevet 22. mai 2009 #4 Skrevet 22. mai 2009 Jacobs Creek har en musserende rosé som er veldig god! Koster rundt 100kr
Tonka Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Perelada Brut Reserva er kjempegod, koster 117,- på polet. Varenr. 33425. Cava som fint kan drikkes både som aperitif og til mat, faller i smak hos de aller fleste etter min erfaring. Var veldig positivt overrasket første gang jeg smakte denne. Vil du bruke litt mer penger er Cremant de Bourgogne fra Paul Delane alltid et supergodt valg, kr 149,- og varenr. 31190. Sommerlig, frisk fruktsmak, og så dyrkes druene like utenfor champagnedistriktet, så den er nesten the real deal til en langt billigere penge:) Paul Delane lager en Cremant de Borgogne Rosé også, kan også anbefales. Kr 149,90, varenr 50760. Castillo Perelada har også en musserende rosé, Perelada Rosado, men den har jeg ikke funnet på polet ennå... Har ikke sjekket bestillingsutvalget. Håper de faller i smak:)
mee mee Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Lambrusco er fantastisk, faktisk rødvin med bobler! Eneste minuset er at det er en bestillingsvare på polet. Men koster bare 100 lappen
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Jeg skulle også foreslå Solér Jove som Nilma har linket til. Den er supergod og har vært min favoritt i flere år! Christer Berens på God Morgen Noorge anbefalte også denne så jeg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå