Gå til innhold

Hvilket sete foretrekker du


Gjest Gjest_Ella_*

Anbefalte innlegg

jeg liker setene som er beregnet for en og halv person, da slipper jeg som oftest å dele sete med noen, og får vindusplass!

Hehe, hva er en "halv person" egentlig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ved vinduet, litt lenger fram enn midt i bussen.

Føles litt "tryggere" å sitte med et vindu.. Og liker å se ut. Kan lene meg inntil veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker best å sitte ved vinduet, nest nest bakerst der hvor det ofte er sånn at setet foran står på en forhøyning, sånn at jeg kan ha bena på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter jeg med noen jeg kjenner så sitter jeg helst innerst, og da gjerne på første rad etter utgangen i midten, på høyre side. Sitter jeg med en fremmed sitter jeg vel så gjerne på det ytterste setet. Så vet jeg at jeg kommer meg ut enkelt og greit, og hvis personen breier seg veldig så slipper jeg å bli helt skvist opp i ruten, men kan lene meg litt ut mot midtgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Mim*

Jeg liker å sitte i bakerste halvdel,men ikke helt bakerst. Vil sitte ved vinduet, og på venstre side av bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ganske langt bak, innerst mot vinduet. Og så setter jeg bag'en min på nabosetet sånn at ingen setter seg ved siden av meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvilket sete?

Jo....hvilket som helst sete...men bussen jeg reiser med er så stappfull at det ikke er et dillemma.

På vei fra jobben idag, så var jeg så heldig å stå rett ved/ inntil en mann som ikke var god venn med såpe og vann, og på den andre flanken hadde jeg en mann som "uffet" seg hele tiden og som kom med dårlige kommentarer om hvor fullt det var.

Når jeg skulle av bussen, så måtte jeg be om unskyldning 1000 ganger, fordi folk ikke har vett nok til å slippe folk ut av bussen.

JEG HATER KOLLEKTIV TRANSPORT!!

Jeg skal kjøpe den største disel brakka i byen, og kjøre 1 andre gir til jobben i 80 sonen hver dag heretter!!! puh...det var deilig å kvitte seg med litt frustrasjon... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også best å sitte ved vindu, må jo se ut.. :)

Men av en eller annen grunn så må jeg sitte på den siden sjåføren sitter på, og nærmest døra. Da er jeg fornøyd.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...