Gjest Gjest_jente_* Skrevet 22. mai 2009 #1 Skrevet 22. mai 2009 Hei er en jente her med uønskede nesehår, og de må bort! Men hvordan? har pleid å klippe litt, men synes ikke det er bra nok også vokser de fort ut igjen. Hvorda fungerer nesehårstrimmer? Er det å annbefale, finnes det andre metoder? Er det bare meg som har sorte hår i nesen som beveger seg ut mot publikum?
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #2 Skrevet 22. mai 2009 Ingen som har noe her? dere svarer jo så fint på alt annet
Gjest gest-jente Skrevet 22. mai 2009 #3 Skrevet 22. mai 2009 Ingen som har noe her? dere svarer jo så fint på alt annet He he Sliter bitte litt med samme problemet. Ulempen med å være mørk er at alt av hår synes så ekstra godt. Prøvde en gang en sånn nesehårtrimmer, men tror d er mer beregnet på veldig hårete menn, for tok ikke noe på meg. Så jeg tar pinsetten frem og tar de få hårene som til tider kan være sjenerende. Men enig at de vokser litt for fort ut, og skulle veldig gjerne ha vært foruten dette problemet !!!
Gjest Alabama Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Jeg napper dem ut med pinsett. Helt sant!! Det gjør jææævlig vondt og er sikkert ikke helt sunt, men det må bare gjøres..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå