Strawberrygirl Skrevet 21. mai 2009 #1 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har så og si nesten ingen peiling på bil..men nå så lyser lampa for batteriet hele tiden.. Hva betyr det? Regner med at noe er galt med batteriet, men hva? Bilen starter jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 21. mai 2009 #2 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan være død lading. Da virker bilen som normalt frem til batteriet er tomt, og så er det full stopp. Hva slags bil, og hvilken farge på batterisymbolet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberrygirl Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan være død lading. Da virker bilen som normalt frem til batteriet er tomt, og så er det full stopp. Hva slags bil, og hvilken farge på batterisymbolet? Nissan primera, og lampa lyser rødt! Jeg kjøpte nytt batteri i vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 21. mai 2009 #4 Del Skrevet 21. mai 2009 En gang mitt batterilys lyste viste det seg at det var kommet olje på børstene til dynamoen, sånn at den delvis sluttet å fungere. Men det var en vw da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest f Skrevet 21. mai 2009 #5 Del Skrevet 21. mai 2009 haha, vær glad det bare lyser... da jeg tok laderen i pc'en min kom det gnister!! :0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå