Gå til innhold

Siste konsert du var på?


Gjest MissBella

Anbefalte innlegg

Jeg var på Morrissey i går. Dessverre syntes jeg det var tråkig. I det øyeblikket han entret scenen, innså jeg at jeg ikke lenger har noe til overs for mannen, og forlot sporenstreks første rad. Det var en litt pussig opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på Morrissey i går. Dessverre syntes jeg det var tråkig. I det øyeblikket han entret scenen, innså jeg at jeg ikke lenger har noe til overs for mannen, og forlot sporenstreks første rad. Det var en litt pussig opplevelse.

Andre følte det tydeligvis på samme måte. øl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC/DC Valla Hovin ---helt fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!

Kult fyrverkeri etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway
Jeg håper jeg kan svare her den 25 juni: Slipknot!!

Det kunne jeg ikke, for det er 29, og siste jeg så var Faith No More den 25! Hoho men vi krøyp under gjerdet, det var ikke betalt for, og det var ganske døvt, så SLIPKNOT!!!!!!!! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeromancer i Bergen i ... Februar, tror jeg. Ble halt med uten å ha noe særlig forhold til bandet, nå inngår de jevnlig i spillelistene mine.
Jeg er så snill med deg.

Jeg skulle egentlig svart det samme, men det blir nok Opeth i mars som blir svaret mitt. 8D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Big Bang på Sentrum Scene i Oslo. Har vært på sikkert 10 konserter med dem, og det er like bra hver gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Annonse

Britney Spears i Globen i Stockholm :popcorn: Det var sirkus! Hun hadde ikke egentlig trengt å være der selv, hun som turna mest på scenen var mye mer imponerende. Hva gjør man ikke når man får gratistur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...