Gjest Ts Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Igårkveld begynte jeg på Remeron... Har vært i helt elendig form idag. Trøtt og sliten, og har følt at hele kroppen har vært som bly.. Nesten som "dagen derpå"-følelse. Er dette normalt? Og er det noen som har erfaring med Remeron forøvrig? Ellers lurer jeg på om det er et stoff i antidepressiva man kan legge på seg av, eller er det rett og slett bare det at med humøret kommer også matlysten tilbake? Takknemlig for tilbakemeldinger <3
Gjest MåneSkygge Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Det er veldig vanlig og legge på seg av remeron. Jeg la på meg mye og det gjorde to andre jeg kjenner også. Jeg ble helt flat og likegyldig. Sluttet på grunn av det og vektøking.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Igårkveld begynte jeg på Remeron... Har vært i helt elendig form idag. Trøtt og sliten, og har følt at hele kroppen har vært som bly.. Nesten som "dagen derpå"-følelse. Er dette normalt? Og er det noen som har erfaring med Remeron forøvrig? Ellers lurer jeg på om det er et stoff i antidepressiva man kan legge på seg av, eller er det rett og slett bare det at med humøret kommer også matlysten tilbake? Takknemlig for tilbakemeldinger <3 Vet ikke hvilken dose du har fått, men jeg gikk på remeron 15 mg, nybegynner eller hva jeg skal si. Den følelsen du beskriver, gikk jeg med i ca 14 dager. Var sliten, trøtt, flat, tåkete i hodet. Jeg la ikke på meg av remeron, jeg gikk på dem i 7 måneder. Jeg merket forandringene gradvis, 4-5 uker etter start var jeg som nevnt her, flat og likegyldig. Før jeg begynte på remeron slet jeg med søvn og mareritt, og milde depresjoner. Men jeg var fortsatt ei glad og sprudlende jente med livlig humor og alltid ett smil på lur. Etter at remeronen tok tak i meg, endret det seg fullstendig. Jeg ville ikke det mer, i samråd med legen min sluttet jeg på pillene, og det verste var at 2-3 dager etter at jeg sluttet var jeg veldig plaget med nerver og angst som ikke hadde vært der før. Dette gikk over, og jeg ble meg selv igjen, depresjonene gikk vekk da jeg gjorde noen store endringer i livet mitt, og livsstilen min. Håper dette hjalp deg litt =)
mofie Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Jeg fikk remeron når jeg var innlagt på sykehus. Syntes de var effektive mot angst+, men ikke noe å ta i lengden. bare ved akkutte situasjoner. fikk beskjed av andre pasienter at det er vanlig å legge på seg så mye som 30kg!! fikk jo så matlyst og ble veldig slapp & trøtt... ei som var der hadde gått opp ca 20kg på bare 1måned ca! og det er slit å gå ned igjen. jeg fikk slutta på de ganske fort, men gikk opp noe i vekt. fikk vallargan fast istede, og de blir man også veldig slapp & trøtt av. + at jeg gikk opp nesten 30kg+ på bare 5-6måneder. slutta med de for 6måneder siden, og har endelig klart å bli kvitt de ekstra kiloene... håper alt er bra med deg, og at ting ordner seg for deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå