Gjest ts Skrevet 21. mai 2009 #1 Skrevet 21. mai 2009 Er det noen som har prøvd noen av tilbudene på Heggeli Helhetsmedisin i Oslo? Har bestilt legetime der, men er ennå to uker til. Hva koster det ca å gå der? Har dere noen gode/vonde erfaringer derifra? Har ekstrem sprøyteskrekk, må man ofte ta mye blodprøver?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Har tatt akkupunktur hos svein der som er veldig flink ellers har jeg ingen erfaring
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Har tatt akkupunktur hos svein der som er veldig flink ellers har jeg ingen erfaring Har vært hos Svein jeg og, og er helt enig! Han er kjempeflink og empatisk:) Har også vært hos kiropraktor (Mervi) og ble mye bedre:) Har ikke vært hos lege, men priser og annen info finner du på nettsiden deres: www.helhetsmedisin.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå