Gjest Gjest_Alida_* Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Leste i ett eller annet blad at mange bruker hemoroidekrem under øynene for og bli kvitt poser! Har aldri prøvd dette, men det kan jo være verdt ett forsøk
Gjest Christabelle Skrevet 21. mai 2009 #3 Skrevet 21. mai 2009 Ikke putt ting som skal i rumpa, rundt øynene.
Strawberrygirl Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2009 Trur kanskje jeg lar være å prøve en slik krem!! Noen som har noen andre tips? Som kanskje er for å i det minse minske posene?
Pialill Skrevet 21. mai 2009 #5 Skrevet 21. mai 2009 spis mindre salt! jeg får alltid store poser under øynene når jeg spiser mye salt. det er fordi salt binder vann i kroppen. Legg noe kaldt på øynene, gjerne agurkskiver, te-poser som har lagt i frysen (ubrukte altså). Men det viktigste av alt er vel å få nok søvn og veske i kroppen=)
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 22. mai 2009 #6 Skrevet 22. mai 2009 masser på posene, forsiktig med en finger. da får du blodsirkulasjon som skal minske dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå