Gå til innhold

Mastercard i juli


Kalas

Anbefalte innlegg

Men i svarte!? Kom akkurat på at jeg ikke har fått Mastercard-regning i juli, og har mange tusen utestående jeg gjerne skulle ha betalt nå. Hvis jeg venter til august, er det altfor lett å bruke dem opp i ferien om et par uker....

Er det noen av dere som har fått regning fra vår venn Mastercard i juli eller har de tatt ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan vel betale inn uten regning også??

Hvis du har en gammel regning så betaler du inn til samme kontonr - kid'en vil jeg tro er det kundenr/kortnr. eller noe sånt.

Trur eg ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje regningen forsvant i oppussingskaoset hjemme? Skal ta kontakt med kundesenteret. Via nettet så ser jeg jo at saldoen er på over 6000, men så vidt jeg husker pleier kid-numrene å være lange som et vondt år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk regning fra Mastercard i juli, ja. Denne gangen skulle vi for øvrig betale den nette sum av kr. 9,70! Jeg var i det rause hjørnet da jeg la inn regninga i nettbanken, og spytta i 30 øre, slik at det ble kr 10,-...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady-M

Trenger ikke faktura for å betale. Du har en egen konto som du betaler inn på, eventuelt kidnr. Bare bruk forrige faktura.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, det sa de på kundesenteret også, så nå er den regningen ute av verden. Puh! Skulle ønske den var på 9,70 i stedet for på 6000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...