Gjest Mia88 Skrevet 20. mai 2009 #1 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg lager nå en treningsdagbok for å holde oversikt over hva og når jeg trener. I sommer skal jeg trene hver dag, og vil da forsøke å skrive en plan her, for hva jeg skal trene når. I morgen får jeg nok ikke tid til å trene, men på fredag blir det trening, og da skal jeg trene rygg, biceps, triceps og bryst. Jeg skal også spinne, og kanskje gå en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 21. mai 2009 #2 Del Skrevet 21. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mia88 Skrevet 23. mai 2009 #3 Del Skrevet 23. mai 2009 Dagen i dag har hatt både oppturer og nedturer! Som sagt hadde jeg ikke tid til noe trening i går, så dermed har jeg prøvd å tatt igjen det idag. Dagen begynte med havregrøt. Så dro jeg på Trening, hvor jeg spinna 15 min. Før jeg trente rygg og biceps. Da var det ikke tid til mer, for jeg måtte på jobb. Det jeg spiste var en banan etter trening, og 2 pærer på jobb. Etter jobb er klokken 8, og jeg skal hjem å spise middag. Der kommer dagens nedtur: Jeg spiste meg ihjel! Jeg spiste først 2 tacoskjell, for tacorester var i kjøleskapet. så spiste jeg 1 liter is! skulle bare ha litt, men selvfølgelig har jeg den supre evne til å overtale meg selv til at jeg kan spise hele. Etterpå kommer ei veninne, og jeg spiser et tacoskjell til med henne. Dette gav meg utrolig dårlig samvittighet, og jeg dro henne da med ut på en sykkeltur. Vi var ute og sykklet og gikk litt i nesten 2 timer., og etter sykkelturen spiste jeg en appelsin da. Så det fikk opp samvittigheten litt. Får bare håpe morgendagen blir bedre. Men så er det jo helg da, og lørdag. så blir sikkert fest.. Noen tips til hvordan jeg kan lære å beherske meg når det gjelder is og slikt? Ellers er det fint med kommentarer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå