Haris Pilton Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #21 Skrevet 22. mai 2009 Hehe, dere må ikke ta det bokstavelig da Det handler for meg mer om å ha bedre samvittighet for at vekta ligger de rette plassene.
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. mai 2009 #22 Skrevet 22. mai 2009 Hm, det var en merkelig problemstilling. Kan man trekke fra litt hvis man har stor rumpe også? Det samme tenkte jeg.. Jeg har jo litt fett på rumpa, magen og puppene så hvis jeg trekker fra dette finner jeg vel ut hvor mye jeg egentlig veier. Må vel nesten trekke fra 2,5 kg for hodet også, for det skal jo være der
Gjest Anonnym Skrevet 28. mai 2009 #23 Skrevet 28. mai 2009 Det kommer jo og ann på benbygningen hva som er idealvekten. Selv vet jeg at jeg har tung og kraftig benbygning. Og passe størrelse på puppene. Bruker ca 80\85 (varierer noe på merket) De gangene jeg har vært nede i denne såkalte "idealvekta" har jeg sett ut som et benrangel. Knærne "tyter ut", albuene er noen klumper og kragebena og hoftene stikker ut... Så ikke pent ut i det hele tatt. Selvfølgelig minsket puppene også i den tiden jeg var så tynn. Min idealvekt som er 160 cm lang er ca 67 kg. Da ser jeg "best ut". Ingen utstikkende ben. Da bruker jeg ca BH på 80\85. Har også rimelig langt hår (midt på ryggen nå) Selv om jeg vet idealvekta statistisk sett er en god del lavere. En bør jo og se litt på hva en føler seg vel med og hvilke vekt kroppen ser ut til å stabelisere seg på. Ikke bare disse idealvektene som er satt som felles mål. Det er så mye individuelle ting som ikke stemmer med disse. Til og med håret veier jo en del. Har en fek.160 Har spinkel benbygning og små pupper er 67 kg svært mye og kanskje også en litt større mage. Har en kraftig benbygning og litt større pupper er 67 kg akkurat passe. [/quo Og skylde på kraftig benbygging er å lure seg selv... Skjelettet til et voksent menneske veier 2-4 kg. Det er svært få unntak. Altså så er det ikke mange kg fra eller til...
Gjest Elfrida Skrevet 28. mai 2009 #24 Skrevet 28. mai 2009 Skjelettet til et voksent menneske veier 2-4 kg. Det er svært få unntak. Altså så er det ikke mange kg fra eller til...Det er vel heller størrelsen på skjelettet enn vekten på det man tenker på når man snakker om kraftig beinbygning. Det kan være en viss forskjell på vekten til en mann med brede skuldre og store hender osv, enn på en med smale skuldre, små hender. Men poenget er vel at folk er utrolig forskjellige, så to mennesker med lik høyde kan ha forskjellig vekt, og allikevel se like slanke ut f.eks. Man må ikke se seg blind på tallet på vekta, men ta en titt i speilet også.
Gjest LanaLane Skrevet 28. mai 2009 #25 Skrevet 28. mai 2009 (endret) Jeg liker å tro at mine utgjør en stoooor del av vekta, men de virker ærlig talt ikke så tunge selv om de er store. Jeg er normalvektig men med former(som man sier når man er litt myk her og der ), men kan ikke tenke meg at puppene mine utgjør 1 kilo hver. vent litt, jeg skal sammenligne med et par vekter jeg har.... Back. Hmmm...manualen er 2 kilo, men jeg synes den virket mye mer enn dobbelt så tung. ÆÆÆÆH, kanskje ikke puppene mine er så store likevel, eller så har noen pumpet inn litt helium! Endret 28. mai 2009 av LanaLane
Gjest Gjest_Vilja_* Skrevet 28. mai 2009 #26 Skrevet 28. mai 2009 For å si det sånn - hadde 70G og veide dem (ja, ja.. en sær ting å gjøre) og de veide omtrent 1,5 kg hver. Har hatt en brystreduksjon etter det og nå veier de betraktelig mindre, men svaret er ja - de vil nok gjøre et utslag på vekta om de er store nok Litt off-topic men fikk du dekket den operasjonen av folketrygden?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #27 Skrevet 28. mai 2009 kanskje ikke puppene mine er så store likevel, eller så han noen pumpet inn litt helium! Pupper med helium må være yppige saker.
Gjest Imsdal Skrevet 28. mai 2009 #28 Skrevet 28. mai 2009 Jeg mener å ha lest at en A-cup veier 110 gr (pr bryst), B-cup veier 220 gr (pr bryst) osv. Jeg synes kanskje det høres litt lite ut, når jeg skulle legge inn silikon sa kirurgen at for å få til en A-cup på en som hadde fjernet brystet pga brystkreft måtte han legge inn ca 400 gr i hvert bryst.
Gjest LanaLane Skrevet 28. mai 2009 #29 Skrevet 28. mai 2009 Jeg mener å ha lest at en A-cup veier 110 gr (pr bryst), B-cup veier 220 gr (pr bryst) osv. Jeg synes kanskje det høres litt lite ut, når jeg skulle legge inn silikon sa kirurgen at for å få til en A-cup på en som hadde fjernet brystet pga brystkreft måtte han legge inn ca 400 gr i hvert bryst. Så da skal mine veie 770 g per stk altså... Det kan sikkert stemme det!
Gjest Eurodice Skrevet 28. mai 2009 #30 Skrevet 28. mai 2009 Jeg bruker 60-65 i omkrets og er nesten 180 høy, og har likevel nesten 5 kg pupp... Så... Elfrida! MIN HELT! Jeg tenkte å trekke fra litt fordi jeg har langt hår og lange negler.... Jeg må si jeg har en sterk mistanke om at de som måler seg rundt kroppen under brystene og får en omkrets på rundt 60 cm, ser på feil side av målebåndet.
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. mai 2009 #31 Skrevet 28. mai 2009 Jeg må si jeg har en sterk mistanke om at de som måler seg rundt kroppen under brystene og får en omkrets på rundt 60 cm, ser på feil side av målebåndet. At noen få er så tynne er jo ikke så rart, men at så mange er bruker den størrelsen høres litt merkelig ut, men på en annen side sier de som har greie på det at man skal stramme så har man kan når man måler, også skal det sitte så stramt at man får gnagsår de første dagene.
Suzy Skrevet 28. mai 2009 #32 Skrevet 28. mai 2009 Litt off-topic men fikk du dekket den operasjonen av folketrygden? Ja Vilja - jeg fikk dekket operasjon av folketrygden. Og til deg som tror at man må måle på feil side av båndet når man får 60 - niks. Jeg er ikke 60, men jeg bruker i 70 og av og til 65 og jeg er rett og slett smal om ryggen, ikke noe hokus pokus. Ikke glem at en riktig bh skal sitte fast rundt kroppen og sitte vannrett - og ikke røre seg. Da må den være stram. Jeg er da ikke supertynn på noe vis, men vet hvordan bh'n skal sitte.
Gjest LanaLane Skrevet 28. mai 2009 #33 Skrevet 28. mai 2009 Jeg bruker også 60-65 rundt, og jeg er ikke stokktynn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå