Gå til innhold

Veier pupper mye?

Haris Pilton

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt en del på en ting når det gjelder vekt/idealvekt osv. Dersom man har et veldig stort (naturlig) brystparti i forhold til resten av kroppen, vil det ha en del å si på vekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke snakk om noen hundre gram til et kg for hver pupp, kanskje? Avhenger jo av størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke snakk om noen hundre gram til et kg for hver pupp, kanskje? Avhenger jo av størrelse.

Jeg tenker sånn... hvis man har... øh.. la oss si 85DD, 75F, 70G eller noe sånn :fnise: hadde vært kjekt å trekke fra bittebittelitt på vekta sånn samvittighetsmessig, eller tenke at litt av de overflødige kiloene i hvert fall ligger på rett plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Det der har jeg aldri tenkt på før, men jeg skal holde ett øye med denne tråden sånn i tilfelle jeg plutselig er litt nærmere drømmevekten, om jeg trekker fra puppene. 8D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Operert

Hei,

jente på 27 her som tok brystreduksjon for snart 5 år siden hvor jeg fjernet 755g i hvert bryst. jeg gikk da fra en 85E til 80C. MEN...de vokste seg fort "store" igjen, og jeg har brukt 85D i 4 år. og brystene mine blir omtalt som store. Det jeg vil frem til er at jeg selv trekker fra 1,4kg pr bryst når jeg skal regne ut hva jeg veier uten brystene mine....men det er som sagt meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn - hadde 70G og veide dem (ja, ja.. en sær ting å gjøre) og de veide omtrent 1,5 kg hver.

Har hatt en brystreduksjon etter det og nå veier de betraktelig mindre, men svaret er ja - de vil nok gjøre et utslag på vekta om de er store nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
For å si det sånn - hadde 70G og veide dem (ja, ja.. en sær ting å gjøre) og de veide omtrent 1,5 kg hver.

Har hatt en brystreduksjon etter det og nå veier de betraktelig mindre, men svaret er ja - de vil nok gjøre et utslag på vekta om de er store nok :)

3 KILO pupp?! Har du problemer med rygg og nakke? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 KILO pupp?! Har du problemer med rygg og nakke? :S

Ikke nå lenger nei - jeg har, som jeg skriver, hatt en brystreduksjon - men jeg måtte ikke betale den sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tanten min forminsket puppene sine, minus 1,1 kg og minus 0,9 kg.

Hun ser mye bedre ut. Har først nå lagt merke til hvor mye hun ligner på Marilyn Monroe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ikke nå lenger nei - jeg har, som jeg skriver, hatt en brystreduksjon - men jeg måtte ikke betale den sjøl.

Ah, unnskyld. Jeg leste litt fort i svingene der ja.. Hørtes bare så utrolig mye og smertefullt ut, må ha vært grusomt tidligere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, unnskyld. Jeg leste litt fort i svingene der ja.. Hørtes bare så utrolig mye og smertefullt ut, må ha vært grusomt tidligere!

Vel, jeg hadde riktige og gode bh'er, så det gikk greit, men jeg var avhengig av å trene jevnlig og å gå til massør en gang i måneden for å ikke bli stiv i nakken og skuldrene.

Men det var bokstavelig talt en lettelse å fjerne en del av dem ja :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idealvekta er ingen fast størrelse, men et gitt område med slingringsmonn. Der er slike eventualiteter som bryststørrelser og tettbygdhet tatt med i formelen.

Er ikke verre enn å forme en kopi av kjøttdeig, og se hva vekta sier. Tacokveld! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hei,

jente på 27 her som tok brystreduksjon for snart 5 år siden hvor jeg fjernet 755g i hvert bryst. jeg gikk da fra en 85E til 80C. MEN...de vokste seg fort "store" igjen, og jeg har brukt 85D i 4 år. og brystene mine blir omtalt som store. Det jeg vil frem til er at jeg selv trekker fra 1,4kg pr bryst når jeg skal regne ut hva jeg veier uten brystene mine....men det er som sagt meg.....

Og jeg trekker fra ca. 7 kilo når jeg skal regne ut hva jeg veier uten hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Og jeg trekker fra ca. 7 kilo når jeg skal regne ut hva jeg veier uten hodet mitt.

Tror nok du kan trekke fra mer enn 7 kilo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det kommer jo og ann på benbygningen hva som er idealvekten.

Selv vet jeg at jeg har tung og kraftig benbygning. Og passe størrelse på puppene. Bruker ca 80\85 (varierer noe på merket)

De gangene jeg har vært nede i denne såkalte "idealvekta" har jeg sett ut som et benrangel. Knærne "tyter ut", albuene er noen klumper og kragebena og hoftene stikker ut... Så ikke pent ut i det hele tatt.

Selvfølgelig minsket puppene også i den tiden jeg var så tynn.

Min idealvekt som er 160 cm lang er ca 67 kg. Da ser jeg "best ut".

Ingen utstikkende ben. Da bruker jeg ca BH på 80\85.

Har også rimelig langt hår (midt på ryggen nå)

Selv om jeg vet idealvekta statistisk sett er en god del lavere.

En bør jo og se litt på hva en føler seg vel med og hvilke vekt kroppen ser ut til å stabelisere seg på. Ikke bare disse idealvektene som er satt som felles mål.

Det er så mye individuelle ting som ikke stemmer med disse. Til og med håret veier jo en del.

Har en fek.160

Har spinkel benbygning og små pupper er 67 kg svært mye og kanskje også en litt større mage.

Har en kraftig benbygning og litt større pupper er 67 kg akkurat passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest KateW
Da bruker jeg ca BH på 80\85.Har spinkel benbygning og små pupper er 67 kg

Må bare påpeke at 80-85 ikke har noe med brystvekt eller størrelse å gjøre. Det er hvor mange cm du er rundt livet.

Kvinner vet ALT for lite om puppene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Må bare påpeke at 80-85 ikke har noe med brystvekt eller størrelse å gjøre. Det er hvor mange cm du er rundt livet.

Kvinner vet ALT for lite om puppene sine.

og er du sikker på du skal ha så stor omkrets? jeg er like høy og veier det samme som deg, og jeg bruker 70 i omkrets.. (og har stoooore pupper!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Hm, det var en merkelig problemstilling. Kan man trekke fra litt hvis man har stor rumpe også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
og er du sikker på du skal ha så stor omkrets? jeg er like høy og veier det samme som deg, og jeg bruker 70 i omkrets.. (og har stoooore pupper!)

Jeg bruker 60-65 i omkrets og er nesten 180 høy, og har likevel nesten 5 kg pupp... Så...

Elfrida! MIN HELT!

Jeg tenkte å trekke fra litt fordi jeg har langt hår og lange negler.... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...