Mathias Skrevet 25. august 2003 #261 Del Skrevet 25. august 2003 Men hør... Første treff var i Oslo, så på Lørenskog.. Hva med å ta neste i Oslo igjen?.... Kanskje det kommer flere da? Var jo en del som skrev seg på første treffet... Kan være det passer bedre denne gangen?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. august 2003 #262 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg er med 13.september på Roma jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 25. august 2003 #263 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg stemmer også for Oslo! Flere busser som går fra Oslo til diverse steder alle skal etter endt fest enn fra Lørenskog... Vil gjerne være med :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. august 2003 #264 Del Skrevet 25. august 2003 . Vil gjerne være med :D Ta en maxitaxi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 25. august 2003 #265 Del Skrevet 25. august 2003 Og hvor mange bor rundt Lørenskog da? To?... En anen faktor kan o være om dere har lyst til å bli kjent med flere, eller bare de samme... Med de samme er jo Lørenskog lurt, med Oslo er sjansen større for at flere "nye" vil komme.... Kommer Embla kommer jeg uansett da.... *savner Lasse/Maskemannen/Juggernauts-uimotståelige-super-flørte-blunke-blikk-smiley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. august 2003 #266 Del Skrevet 25. august 2003 Da skal jeg i bursdag Jeg kan alle andre lørdager bare ikke den Pleaaaaaaase PS. Går det ikke an å arangere et Oslo treff uavhengig av Lørenskog treffet? Det blir jo to ulike ting, Til Lørenskog kommer det so så få, så det blir et lite, intimt treff, mens et Oslo treff blir sikkert mer crowdy og "tjo hei" ? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. august 2003 #267 Del Skrevet 25. august 2003 Fredag 12. ....??? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. august 2003 #268 Del Skrevet 25. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. august 2003 #269 Del Skrevet 25. august 2003 :o Dere hadde det vel ikke mer koselig enn oslo-treffet????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. august 2003 #270 Del Skrevet 25. august 2003 Da skal jeg i bursdag Jeg kan alle andre lørdager bare ikke den Pleaaaaaaase PS. Går det ikke an å arangere et Oslo treff uavhengig av Lørenskog treffet? Det blir jo to ulike ting, Til Lørenskog kommer det so så få, så det blir et lite, intimt treff, mens et Oslo treff blir sikkert mer crowdy og "tjo hei" ? Eller? Kan jo ta initiativet til det vel Embla?!... Har jo ikke lyst til å dra på treff uten å få treffe kaninmamma nr en jeg... Jeg har uansett mer lyst på et oslotreff med masse (?) folk... Ellers må jeg jo snakke så mye, og det er jeg aaaalt for stille og sjenert til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #271 Del Skrevet 25. august 2003 jeg kommer til lørenskog hvis jeg får lov... men hvor på lørenskog ligger roma :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. august 2003 #272 Del Skrevet 25. august 2003 Rett over veien for Maxi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 25. august 2003 #273 Del Skrevet 25. august 2003 Men jeg kan ikke komme den helga for jeg har besøk av foreldrene mine. Kan vi ikke ta det helga etter da eller noe? Væææææær så snill. Og jeg kan komme i Oslo eller på Lørenskog jeg. Det går bra samme hvor. Roma var koselig det. (Og kan ikke noen snart gå inn på den andre tråden og si at de vil møte meg. Hvis ikke tror jeg snart at jeg like godt kan holde meg hjemme. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #274 Del Skrevet 25. august 2003 eh husker ikke helt hvor maxi ligger... er det i solheimsveien? pytt! finner vel det sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. august 2003 #275 Del Skrevet 25. august 2003 Kan vi ikke ta det 4.oktober i Oslo da? *kneler og ber mens jeg blunker med øya* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. august 2003 #276 Del Skrevet 25. august 2003 (Og kan ikke noen snart gå inn på den andre tråden og si at de vil møte meg. Hvis ikke tror jeg snart at jeg like godt kan holde meg hjemme. ) :-) Anna: Jeg har Kjempefantastisk lyst til å treffe deg igjen, men det kan jeg ikke skrive i den tråden, for den gjelder for de du ikke allerede har truffet. (men jeg skrev at jeg vil møte alle jeg har møtt fra før, så DU ER MED, ANNA!!!!) *trøste trøste* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. august 2003 #277 Del Skrevet 25. august 2003 Fredag 12. ....??? :D OK Tex, her er timeplanen min de neste 6 mnd: Fredag 12. september: THINDERSTICKSKONSERT *juble* Lørdag 13. sept: Bursdagsfest *Juble* fredag 31. Oktober: Blondie Konsert *juble* Onsdag 24 desember: Middag hos mamma& pappa *pakke pakker, juble* Utover det er jeg med når som helst, kors på halsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. august 2003 #278 Del Skrevet 25. august 2003 :o Dere hadde det vel ikke mer koselig enn oslo-treffet????? Selvfølgelig ikke, du var jo ikke der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #279 Del Skrevet 25. august 2003 Kan vi ikke ta det 4.oktober i Oslo da? *kneler og ber mens jeg blunker med øya* Lillian jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. august 2003 #280 Del Skrevet 25. august 2003 Da blir det deg og meg, da......4.oktober...... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå