starie Skrevet 23. august 2003 #221 Del Skrevet 23. august 2003 :o "Du trodde du var trygg' date= men tenk deg om en gang til: rødvinsflekken lusker rundt neste sving" ( Skal leses med stemmen til han som leser opp trailer-teksten til alle dårlige skrekkfilmer) Holde sengen? Nei atte! Skal jeg være den eneste som er uggen og ufresh jeg da? Akkurat slik ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. august 2003 #222 Del Skrevet 23. august 2003 Skal nok klare å bli fresh (har tenkt meg i dusjen nå) men uggen.... ja litegrann faktisk. Går omgangssyke på skolen..... Men jeg blir gudskjelov aldri spysjuk, da... Gleder meg masse, skal lade opp med en wine-cooler nå, tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. august 2003 #223 Del Skrevet 23. august 2003 Mihihihi! *smile uskyldig* Flott at dere kommer! :D Gleder meg sjempemye.. Varme opp med drikke ja..hmf.. BORTSETT fra vin, har jeg bare.. "lettcider" med 2,25%... så.. så veldig varm blir man ikke.. hihihi.. Snakkes! Ikke glem. Bordet står på mikaelsen ELLER karlsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. august 2003 #224 Del Skrevet 23. august 2003 Har ikke lest hele tråden, men skal dere ha treff på Lørenskog idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. august 2003 #225 Del Skrevet 23. august 2003 Ja! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. august 2003 #226 Del Skrevet 23. august 2003 I dag, kl 1800 på romasaken ved Maxi, på skårer elns. Vi har sikkert pass til deg også, hvis du vil komme og drikke vin sammen med jordbær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. august 2003 #227 Del Skrevet 23. august 2003 Njaeeiii! Hadde vært qlt, men langt å kjøre, og så kan jeg ikke drikke vin da....Ta d i Oslo neste gang da! Ha d kos ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. august 2003 #228 Del Skrevet 23. august 2003 Da er det ikke lenge igjen. Er dere klare jenter?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. august 2003 #229 Del Skrevet 23. august 2003 Ja, litt så. Blir mer og mer klar for hvert min. du stresser... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. august 2003 #230 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg går for å skylle ut kuren NUH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. august 2003 #231 Del Skrevet 23. august 2003 Er klar som bare det! Sitter med wine-cooler nummer to og bare venter på at klokka skal gå litt fortere. Kan ikke huske sist jeg hadde noe alkohol innabords, det må være så lenge som i forrige måned!!! :o Har svart bukse, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. august 2003 #232 Del Skrevet 23. august 2003 Har ikke lest hele tråden' date=' men skal dere ha treff på Lørenskog idag?[/quote'] Buss min venn, BUSS!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. august 2003 #233 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg skal bare sminke meg så kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 23. august 2003 #234 Del Skrevet 23. august 2003 Nice.. da stakk man! Ser dere straks! :D *sulten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. august 2003 #235 Del Skrevet 23. august 2003 Mangler bare klær nå, så kommer jeg :D *stresse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. august 2003 #236 Del Skrevet 23. august 2003 :D Starie, Qlio (& veldig søte baby), Tex, :-)Anna og Jordbær: Takk for en kjempehyggelig kveld! Jeg storkoste meg, er glad jeg dro Nå er jo jeg en pingle som dro tidlig hjem, dere sitter vel hos Gunnar enda Sov godt, håper vi sees igjen snart! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. august 2003 #237 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg koste meg også :D Vi dro fra Gunnar ti over halv, så jeg har nettopp kommet inn dørene. Har hatt en kjempehyggelig kveld og det må gjentas snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 24. august 2003 #238 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg vil også si takk til Tex, Jordbær, Starie og Embla for en kjempehyggelig kveld!! Hadde det SÅ hyggelig (og fikk til og med dansa litt) Var skummelt før jeg gikk inn, men det endte med å bli en vanvittig koselig kveld. Dette må vi gjøre igjen!!! klem fra :-) anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. august 2003 #239 Del Skrevet 24. august 2003 Heeei, alle mine nye venner !!! Tusen takk for igår, det var kjempehyggelig!!!! Dette må vi gjøre igjen snart!!! Jeg hadde det kjempegøy, stappet innpå pizza og is, og deilig rødvin..... (Tex og jordbær møtes og drikke mer...) Håper vi kan ha et nytt treff snart, klem Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. august 2003 #240 Del Skrevet 24. august 2003 Mårn allesammen! *gjesp* Starie, Embla S(exy), Tex, Qulio(medbebi) og Smile-Anna; Tusentakk for en kjempeflott kveld! Storkoste meg med snille folk, god mat og god drikke. Jeg er kjempeglad for at alle sammen kom(og meg selv selvfølgelig). Håper vi kan gjenta det snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå