Gå til innhold

Hvor gjør man av brudebuketten?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det en spesiell plass man skal legge den under middagen og festen? Skal den ligge på bordet eller skal den oppbevares på et "sikkert" sted..

Jeg vet at noen kaster brudebuketten til de single damene, men dette er vel mest vanlig i usa eller?

Noen som vet?

:smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er det en spesiell plass man skal legge den under middagen og festen? Skal den ligge på bordet eller skal den oppbevares på et "sikkert" sted..

Jeg vet at noen kaster brudebuketten til de single damene, men dette er vel mest vanlig i usa eller?

Noen som vet?

:smilyblomst:

Den bruker man å ha på brudebordet og dekorasjon. Er fin å vise frem ;)

På festen når man har gjort om til dans, setter man buketten på gavebordet.

Å kaste buketten er veldig amerikansk. Jeg kommer til å tørke min slik at eg kan ta vare på den så lenge jeg ønsker...

Skrevet

Det er vel vanlig å ha den i en vase på bordet foran brudeparet.

Jeg vil ikke kaste min. Jeg så det på youtube her om dagen, og den ble litt ødelagt.

Jeg vet ikke om min kan tørkes, men jeg vil ha den så lenge jeg kan, som perfekt.

Hvis du vil kaste kan du jo kjøpe en enkel blomst, eller en billig liten bukett.

Skrevet

Under midddagen har eg buketten i en vase foran oss(brudeparet), men eg er fast bestemt på å kaste min. Ja vi tror alltid allt er amerikanskt fordi vi ser det i filmer, men faktisk kommer denne traditionen først of fremst fra Frankrike. Det skulle gi neste dame lykke!

Eg er ikke en av de som ønsker å tørke min, så da syns eg dette blir minnerikt. Eg kommer jo til å ha masse bilder av buketten, plus en håpentligvis morsom video av å kaste den :)

Gjest Gjest
Skrevet

Buketten skal vi ha som dekorasjon på bordet. Skal ihvertfall ikke tørke den, dama på blomsterbutikken anbefalte ikke det. Skikkelig støvsamler er det også!

Skal få fotografen til å ta et fint bilde, så har vi det som minne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...