Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Er det unormalt at det vokser lange sorte hår ut av brystvortene? Prøver å nappe de ut, men de kommer bare tilbake etter noen dager.. Utrolig flaut spørsmål..
Poppzy Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Det er nok ganske mange.. om ikke de aller fleste som finner ett og annet hår på puppene. Er helt normalt
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Har det jeg også. Er ikke akkurat hårløs, det er jo helt unaturlig.
Gjest Gjest_jepp_* Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Det har jeg hatt i mange mange år- Jeg napper de bort når de kommer og det er egentlig ganske moro å gjøre det. Skjønner ikke helt hvor de kommer fra, men.. Det er jo bare å finne frem pinsetten
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har også hår der, en del hår ( flere en jeg kan telle) og lange, men de er lyse da.. Så håper da det er ganske vanlig
Gjest brutal_mann Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Det er en del kvinner som har dette. Om du virkelig sliter så er det jo bare å se om det hjelper med laserbehandling.
Gjest Christabelle Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har ikke hår der. Kanskje det er jeg som er unormal Jeg vil tro forklaringen er at pigmenteringen på brystvortene er mørkere enn andre steder på kroppen, derfor hårene er mørke også. Men det er bare synsing fra min side.
Pialill Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 Jeg har ikke hår der. Kanskje det er jeg som er unormal Jeg vil tro forklaringen er at pigmenteringen på brystvortene er mørkere enn andre steder på kroppen, derfor hårene er mørke også. Men det er bare synsing fra min side. jeg har et par stykker på hver pupp de kjennes ut som dun, men de er av en eller annen merkelig grunn mørkere enn resten av håret... jeg tar de med pinsett når jeg ser de, samme med de 10 mørke hårene jeg har fra navlen og nedover
Teriyaki Skrevet 22. mai 2009 #10 Skrevet 22. mai 2009 Det har ikke jeg..Men kanskje noe som kommer etterhvert med alderen..? Er bare 18, så..Men har et å annet hår fra navlen og ned, men de er så lyse, at det er bare jeg som ser de om jeg studerer, så de lar jeg være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå