Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Hei. Jeg er ei jente på 16 år. Jeg har ganske små pupper som er ganske merkelig formet, de stikker bare ut og er ikke rund liksom. Jeg vet at dette er veldig individuelt, men er de så og si ferdig utviklet nå, eller kan jeg ved et mirakel våkne opp med dobbelt så store pupper? Håper noen svarer!
Gjest Wacmoc Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Hei. Jeg er ei jente på 16 år. Jeg har ganske små pupper som er ganske merkelig formet, de stikker bare ut og er ikke rund liksom. Jeg vet at dette er veldig individuelt, men er de så og si ferdig utviklet nå, eller kan jeg ved et mirakel våkne opp med dobbelt så store pupper? Håper noen svarer! Tror ikke du våkner opp med dobbelt så store pupper nei.. Du er ferdig utviklet om ca 2 år, så ikke gi opp håpet Puppene mine er heller ikke runde, men klager ikke. Har hvertfall fått pupper Vær fornøyd med kroppen din du
Gjest Euforia Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Går du på p-piller? Mange opplever å få store pupper etter å ha gått på det en stund.
Gjest Christabelle Skrevet 21. mai 2009 #4 Skrevet 21. mai 2009 Ser det ut som noe i nærheten av dette? De til venstre altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå