Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir stadig vekk overrasket hvor mange "gjester" skriver her. Tror man at hvis man er "anonym" er det lov å slenge mye mer dritt?

Det må jo være lov å si hva man mener her uten å bli angrepet av 100 anonyme troll?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg blir stadig vekk overrasket hvor mange "gjester" skriver her. Tror man at hvis man er "anonym" er det lov å slenge mye mer dritt?

Det må jo være lov å si hva man mener her uten å bli angrepet av 100 anonyme troll?

De fleste gjester slenger ikke dritt, sånn som du gjør mot gjestene i ditt innlegg.

Skrevet
De fleste gjester slenger ikke dritt, sånn som du gjør mot gjestene i ditt innlegg.

Hm, det var jo akkurat det jeg mente. Tror ikke du hadde skrevet dette her hvis du ikke var anonym. I reagerer på de negative svarene som er skrevet av "anonyme" gjester.

Som folk flest, har jeg både positive og negative meninger, men jeg skriver aldri som "gjest".

I rest my case rofl

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har forlatt min konto da jeg ble "stalket" av en gjest. Da gadd jeg ikke mer, så nå er jeg gjest selv.

Prøver å oppføre meg da. :)

Skrevet
Jeg har forlatt min konto da jeg ble "stalket" av en gjest. Da gadd jeg ikke mer, så nå er jeg gjest selv.

Prøver å oppføre meg da. :)

det hørtes ikke noe særlig morsomt ut, jeg forstår :klemmer: . Kanskje du kan prøve å få en ny nick og starte på nytt, du virker veldig hyggelig, men det er jo umulig å se hvem som er hvem når det er så mange gjester.

Gjest Mann42
Skrevet
det hørtes ikke noe særlig morsomt ut, jeg forstår :klemmer: . Kanskje du kan prøve å få en ny nick og starte på nytt, du virker veldig hyggelig, men det er jo umulig å se hvem som er hvem når det er så mange gjester.

Det er egentlig ikke så vanskelig dersom gjesten skjønner at han kan ha nick selv om han ikke er logget inn.

Skrevet

Jeg skriver som gjest når det er noe flaut/veldig personlig jeg skal spør/svare på;) Virker som det er mange andre som også gjør det samme. Jeg er veldig enig i at det er plagsomt med "gjester" som slenger dritt. Tror folk som gjør det i diverse tråder har ett enormt behov for å markere seg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Mener du at du ikke er anonym???? Jeg vet ikke hvem du er, like lite som du vet hvem jeg er!!!

Det er vel dessuten ikke verre for dere å logge dere ut og opptre som gjester når det passer.

Det er vel heller ikke synonymt å være gjest og angripe eller være ufin.

Dummeste jeg har hørt her inne på lenge.

Skrevet
Mener du at du ikke er anonym???? Jeg vet ikke hvem du er, like lite som du vet hvem jeg er!!!

Det er vel dessuten ikke verre for dere å logge dere ut og opptre som gjester når det passer.

wow, da er du ikke mye her inne roflmao

og nei, jeg er ikke anonym når alle kan lese innleggene mine og danne et bilde av meg. Dessuten sender jeg en del private meldinger til mennesker her inne med litt mer info en det som står på profilen, så DE kan kjenne meg igjen.

Gjest Gjest
Skrevet
wow, da er du ikke mye her inne roflmao

og nei, jeg er ikke anonym når alle kan lese innleggene mine og danne et bilde av meg. Dessuten sender jeg en del private meldinger til mennesker her inne med litt mer info en det som står på profilen, så DE kan kjenne meg igjen.

Nei..du har rett i at jeg ikke er her mye. Det kommer av at jeg faktisk veldig ofte føler at jeg ikke er velkommen fordi jeg ikke vil registerere meg.

Selv om jeg ikke hverken er uhøflig eller usaklig.

At du og andre velger å legge ut private meldinger som kan bli gjenkjent fordi dere er registrert er jo deres eget valg. At vi ikke velger det av ulike årsaker, er vårt valg. Vi peser jo ikke dere brukere for dette. Og jeg forstår faktisk ikke hvorfor dere gjør det med oss.

Nå mener jeg ikke at du spesielt gjør dette, for det har jeg ikke belegg for å si, men at mange brukere ofte gjør dette er uten tvil.

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er jo et faktum i grunn. Det er jo en del brukere som sier at de opptrer som gjester i enkelte foraer og av ulike grunner. Det er jo helt greit, men i og med at noen mener at gjester uansett er no herk og oppfører seg dårlig....det er ingen garanti at man egentlig er bruker, men gjemmer seg og så kan opptre som en dust. DET ER MULIG DET VET DERE!!

Enig i dette. Det virker som endel brukere, ikke alle selvfølgelig, rett og slett mener at hvis du opptrer som gjest, så er du automatisk uhøflig eller dum eller hva som helst et eller annet negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...