Gå til innhold

Hvitvinseddik?


Fortunatus

Anbefalte innlegg

Så da skal jeg prøve meg på en oppskrift som trenger hvitvinseddik, men jeg fant det ikke på den medium store matbutikken (bunnpris), så nå lurer jeg fælt på hvor man får kjøpt det.. Går det kanskje under et annet navn?

Og hvis jeg ikke får handlet det inn, er det noe annet jeg kan kjøpe istedenfor? Skal prøve meg på bernaise-sausen fra Gilde, som jeg ikke fant oppskrift på i farta, men den inneholder hvit pepper, eggeplommer, estragon, charlotteløk og hvitvinseddik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

du finner det i ganske vanlige matbutikker. på rema har jeg kjøpt en gang. Ellers har de det iallefall på meny/ultra/ica...der har de sikkert flere varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ulike varianter på Meny, ICA (kanskje ikke Nær), og alle store butikker jeg har lett etter slikt. Normalt står det hvitvinseddik på prisbeskrivelsen tilh. varen. Du finner slikt i hyllen for eddik/oljer.

Jeg ville nok ikke ha byttet ut denne med noe annen eddik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit :) Skal få kjæresten til å dra innom Bunnpris Gourmet, tror de må ha den der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det Bunnpris Gourmet..?

:sjokkert:

Djiises... Er det en slags blanding mellom Nille og Ultra..? :klø:

Som du sikkert forstår vet jeg ikke om Bunnpris Gourmet har hvitvinseddik i sortimentet, men enhver standard dagligvareforretning med respekt for seg selv bør ha minst én type.

Håper du finner det og at sausen blir god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det finnes! Og der fant kjæresten hvitvinseddik :)

Bunnpris Gourmet har som regel ferskvareavdeling, jeg vet ene butikken her i byen også har sin egen ostelagring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie
Finnes det Bunnpris Gourmet..?

:sjokkert:

Djiises... Er det en slags blanding mellom Nille og Ultra..? :klø:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...