Gjest Gjest_milja_* Skrevet 20. mai 2009 #1 Skrevet 20. mai 2009 Jeg har problemer med hoftene mine. har gått til osteopat og kiropraktor med ingen hell på bedring. Har hatt dt sånn i 10 mnd nå. Intense smerter ved noen bevegelser. Har tatt bilder nå som jeg venter svar på. I hverdagen har jeg jo vondt men går greit. Et problem er at dt er nesten umulig å ha sex med mannen min for jeg klarer ikke og skreve med beina mer enn noen cm før dt gjør veldig vondt. Jeg tenkte kanskje at noen hadde noen råd?
Gjest Illiya Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Har du litt skjevhet i ryggen sånn at den ene foten er litt kortere enn den andre? Er det på den ene siden smertene sitter? Jeg hadde sånne plager pga det, og de ble borte da jeg begynte med innleggssåle. Dropper jeg sålen noen dager, pga varmt vær f.eks, er smertene tilbake igjen.
Gjest Gjest_milja_* Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Nei har ikke kortere bein, og dt er på begge sider nå. Det begynte med venstre siden og etter ca 6 mnd er det like ille i høyre. Vet ikke om det er fordi man kompenserer.
Poppzy Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Det er ingen som har lurt på om du har prolaps/isjas? Jeg har hatt (og har) vondt i hoftene i mange år og i februar ble det så ille at jeg ikke klarte å gå (venstre fot dovnet bort). Det viste seg at det var skiveprolapsutglidning. Jævlig vondt som endte med hasteoperasjon. Er bedre, men ikke bra. Mine smerter er sentrert midt i og rett over rumpa. Jeg hadde også problemer med å skreve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå