Gå til innhold

Gave fra kjæresten

Fremhevede innlegg

Gjest Wacmoc
Skrevet

Jeg valgte da å logge meg ut siden typen veit jeg er her inne, og vil ikke at han skal finne ut at jeg sniker.. Haha.

Jeg har hvertfall bursdag snart.. Fikk et "hint" av kjæresten min ( vært sammen i 1år og 7mnd) om hva jeg skal ha. Han sa noe sånt noe;

" Det koster jo et par tusen kr, og det varer livet ut/du trenger det resten av livet håper jeg. "

Jeg er nyskjerrig :P Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En brukt sykkel? Et gullsmykke? Hm, nei, jeg vet ikke jeg....

Skrevet

Forlovelsesring? ;P

Gjest Wacmoc
Skrevet

Sykkel er det ikke, da jeg ikke sykler.. Hmm.. Gullsmykke tror jeg ikke da jeg både har fått kjede av han til bursdag i fjord, og en søt ring fra han savna meg når han jobba for ca en mnd siden..

Forlovelsesring tror jeg ikke. Han har vært forlovet en gang tidligere, når han var "ung og dum", rett før vi var sammen.. Og vi er jo 17 og 21.. Hmm..

Jeg dør av nyskjerrighet. Han syntes det er så artig å mobbe det at jeg er så nyskjerrig. :P

Gjest Imsdal
Skrevet

Tatovering tenkte jeg også på, men det er vel kanskje litt drøyt, hehe :klø:

Men det med at du trenger det, hmmm!

Gjest Wacmoc
Skrevet

Husker ikke om han sa at jeg trenger det resten av livet, eller kommer til å ha det resten av livet. Men det var i den duren hvertfall xD Og syntes å huske at han sa "håper jeg" på slutten...

Og tviler på at det er tatovering, da han vet at om jeg skal ha en, skal jeg minst være 20, og ha vist hva jeg skal ha lenge ettersom at den skal sitte der resten av livet..

Huff.. At han ikke bare kunne holdt kjeft :P

Skrevet

Hehe, det eneste jeg kommer på i kategorien "varer livet ut" og i den prisklassen er kjøkkenmaskiner/symaskin..

Jeg ville blitt veldig lykkelig for det, men så er jeg ikke 17 heller ;)

Skrevet

Veldig mange deodoranter? :fnise: Unnskyld, jeg har ingen vettuge forslag utover det som er sagt :)

Gjest Imsdal
Skrevet
Veldig mange deodoranter? :fnise: Unnskyld, jeg har ingen vettuge forslag utover det som er sagt :)

Europall med libresse? :fnise:

Du må fortelle oss hva du får ts :)

Gjest Tanita
Skrevet

Diamanter. Eller nei, de er litt dyrere ja... :popcorn:

Gjest Papirkurven
Skrevet

Mikrofibersett fra Norwex? :gjeiper:

Skrevet

Å, nå ble jeg også nysgjerrig. Du må fortelle hva du får da. Har desssverre ingen gode foslag på hva det kan være.

Skrevet

Synes egentlig forlovelsesring hørtes logisk ut, men siden du ikke tror det, så... hmmmm. Jeg aner ikke. Men du må si det når du vet det! :fnise:

Skrevet

Det høres ut som forlovelsesring, men jeg håper at det er noe annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...