Gå til innhold

Han slikket meg i rumpa

Fremhevede innlegg

Gjest the man
Skrevet

Tror nok det er ganske normalt. Selv gjøres det ganske ofte her i huset, dama tenner vilt på rimming etter å ha blitt slikket så det gjøres hver gang vi har sex her, smaker ikke noe spesielt da man vasker godt på forhånd.

Desverre liker hun selv ikke å suge eller rimme, men likevel ikke så viktig for min del. Tiden får vise om hun ombestemmer seg. Men virker som om det er veldig vanlig at menn gjør det på dama, men ikke motsatt? Selv vet jeg om mange menn som sier at de gjør det men ikke dama...

• 9 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slikket min kjæreste i rompa. Hun liker det veldig. Hun kommer fortere da , og hun er helt vill etter a suge kukk etterpå.

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Vi rimmer hverandre, jeg er oftest mest ivrig som aktiv og hun mest som passiv. Passer bra, det.....

AnonymBruker
Skrevet
På ‎21‎.‎05‎.‎2009 den 22.03, Gjest the man skrev:

Desverre liker hun selv ikke å suge eller rimme, men likevel ikke så viktig for min del. Tiden får vise om hun ombestemmer seg. Men virker som om det er veldig vanlig at menn gjør det på dama, men ikke motsatt? Selv vet jeg om mange menn som sier at de gjør det men ikke dama...

Hadde aldri rimma kjerringa om hun ikke rimmet meg også. Gi og ta heter det

Anonymkode: 965a6...b75

• Liker 1
Skrevet
On 5/21/2009 at 9:04 PM, Guest Gjest_mann 36_* said:

Mulig det, men for en mann å slikke rumpehull høres veldig drøyt ut da. Utrolig gayete, ihvertfall litt bi.

Har du reflektert over følgende: Når du runker, altså bare deg, ståpikken og 'frøken høyre til stede, så får du jorden i bevegelse med en mann! 

Mannen er riktignok deg selv men likefullt, skikkelig GAY!! 😄

Skrevet
På 21.5.2009 den 20.34, ungjente90 skrev:

deilig å bli slikket i rumpa:)

Kjæresten min gjør det på meg av og til og jeg bli superkåt av det!

Helt normalt :)

Samme her.. 😃

• Liker 1
Skrevet
På 21.5.2009 den 21.04, Gjest Gjest_mann 36_* skrev:

Mulig det, men for en mann å slikke rumpehull høres veldig drøyt ut da. Utrolig gayete, ihvertfall litt bi.

Så det er gay for en mann å kysse en kvinne, siden menn også har munner?

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Påkrevd skrev:

Så det er gay for en mann å kysse en kvinne, siden menn også har munner?

Ja, men ikke like gay som å få en BJ. Da er du virkelig ute og kjører.

Anonymkode: 2fb3a...062

AnonymBruker
Skrevet

Dere som rimmer og blir rimmet, shaver dere rumpehullet?

Anonymkode: 027d6...a2c

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Kjenner det bedre med litt hår som kiler rumpehullet. Dritdigg!

Anonymkode: 2bb6e...43a

Gjest Alterego666
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Partner waxer.

Skrevet (endret)
On 5/20/2009 at 9:00 AM, Guest TS said:

Er egentlig et stille medlem her, men valgte å logge meg ut da jeg syntes dette er litt flaut...

Igår når jeg og kjæresten skulle ha sex, gikk han ned og begynte å slikke meg. Jeg blei superkåt, og etterhvert begynte han å sleike fra rumpehullet og framover et par ganger. Så tilbake til fitta, også litt ved rumpa igjen. Han holdt på i kanskje 20 minutter, og det virka ikke som om han syntes det var så farlig. Jeg likte det godt, og det hørtes..

Men jeg kunne aldri tenke meg å slikke på rumpehullet til typen. Hadde jo nettopp gått ut av dusjen, men det kan da umulig smake godt? Er det andre som gjør det? er det normalt?

Om det har noe med saken og gjøre, så har han utrolig lyst til å ta meg i nr 2, vi har prøvd et par ganger, men jeg klarer aldri å holde på mer enn kanskje 5-10 min fordi det gjør så vondt..

hø? dere er kjærester men dere vet ikke hva slags kinks dere deler og ikke deler?

Gir ingen mening i å være sammen med noen når man ikke deler noen kinks (de viktigste individuelle) og kan leve ut disse sammen? du forstår at det bare vil føre til han blir utro for å leve ut den fetishen der med andre istedenfor? sry men jeg er bare ærlig her.

ok det er 10år siden....jeg tror han har levd ut den fantasien og flere by now 😛 sry skulle gjerne hoppet 10år tilbake i tid og advart deg før det var for sent 😕

Endret av Xcase33
10years too late...
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men ikke like gay som å få en BJ. Da er du virkelig ute og kjører.

Anonymkode: 2fb3a...062

Neida 

Anonymkode: 17b0a...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...