Gå til innhold

Aloe vera juice?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet noen hvor man kan få tak i aloe vera juice i oslo? Jeg fant sånne små i en vietnamesisk butikk, men jeg vil ha en stor eller om ikke annet mellomstor flaske med det. Vet noen om noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett store flasker paa helsekost.

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Det finnes aloe vera på helsekost, men se etter at produktene er merket med IASC (International Aloe Science Council) som i det minste bekrefter at innholdet stemmer med ingredienslisten på flasken. Jeg ville også valgt et produkt som er laget på den indre gelen og ikke av hele bladet (såkalt helblads aloe vera). Bruk f.eks google for å søke etter aloe vera. Da finner du sikkert et sted du kan kjøpe fra.

Skrevet

Mulig de har noe paa iherb.com. Med referral code ODA469 faar du $5 avslag paa ditt foerste kjoep ogsaa.

Skrevet

Har sett de på helsekostbutikker, men det er så sykt dyrt. FInnes ikke noe billigere? 200kr for en liter er litt drøyt

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg tror du kan finne det i vanlige matbutikker også. Butikken jeg jobber i selger aloe vera juice. Anbefaler deg å sjekke ut butikker som Spar, Meny, Ultra, Coop Mega, Coop Obs, Ica Maxi osv. Ikke umulig at du vil finne noe der. :)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet forever living (sånn kjøp-via-nett-og-selv-videre-opplegg) har jus med aloe vera. Og dette skal være skikkelige saker også.. Men priser aner jeg ikke noe om.

Skulle bli selger der selv, men ble aldri registrert? og ble derfor "proppet full" av reklame for dette her, og fikk smake på jus også. Helt grei.. men jeg kom derfor aldri inn på sidene og husker derfor ikke noen enkeltpriser, jeg antar man får kjøpt enkelt-produkter der også, og ikke bare sånne "pakker" som jeg ble anbefalt å starte med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...