ecathari Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hei Jeg tror jeg vil ha fransk manikyr i bryllupet mitt... Men jeg lurer på hvor lenge før jeg kan ta det? Bør det helst gjøres samme dag, eller kan man gjøre en dag eller to i forveien?
Neytiri Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Hvis det er vanlig manikyr, altså ikke falske, så hadde eg gjort det så nærme bryllupet som mulig.....det holder seg ikke så fint for lenge Men er det kunstige sånn som eg har, så kan man gjerne ta det uka før
leirbål Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Jeg skal spørre forloveren min om hun vil ordne det imens vi er hos frisøren for å være sikker på at jeg ikke skraper de opp.
twinklestar Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Jeg skal gjore det paa onsdagen for. Jeg vil ikke ha paastopte negler, men hun sa hun kunne stope paa det hvite... (hvis jeg forstod riktig...) Dessuten er det frisoren min som skal gjore det, saa hvis det skjer noe med neglene ordner hun det naar jeg kommer paa lordagen.
cypress Skrevet 20. mai 2009 #5 Skrevet 20. mai 2009 Jeg skal ta det dagen før, men kjenner jeg er litt nervøs for å få noen hakk i dem... Håper det går bra!
krillan Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Jeg skal ta det dagen før, men kjenner jeg er litt nervøs for å få noen hakk i dem... Håper det går bra! Så spennende, ikke lenge igjen. Kos dere masse på dagen deres. Lurt å få fransk manekyr så nærme dagen som mulig ja
cypress Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Så spennende, ikke lenge igjen. Kos dere masse på dagen deres. Lurt å få fransk manekyr så nærme dagen som mulig ja Takk! Jeg tror nok vi skal få en fin dag ja! Lykke til når dagen kommer for deg og!!
Millii Skrevet 21. mai 2009 #8 Skrevet 21. mai 2009 (endret) skal du få lakket på fransk lakk og ikke støpt hadde jeg tatt det dagen før. Ta også på en strøk med blank lakk samme kveld for ekstra holdbarhet. Husk det bruker LANG tid å tørke når det er så mange lag. For de som skal støpe kan det lønne seg å ta det Onsdag eller Torsdag samme uke. Etter en uke og videre fremover er de ikke like pene lenger. Men husk det tar tid å få støpt, og de kan også knekke. Samtidig er det litt tilvenning med nye negler =) Lykke til =) Hilsen Negldesigner'n Endret 21. mai 2009 av Millii
leirbål Skrevet 21. mai 2009 #9 Skrevet 21. mai 2009 skal du få lakket på fransk lakk og ikke støpt hadde jeg tatt det dagen før. Ta også på en strøk med blank lakk samme kveld for ekstra holdbarhet. Husk det bruker LANG tid å tørke når det er så mange lag. Lykke til =) Hilsen Negldesigner'n Er det ikke stor sjanse for at de blir ripet opp hvis vi gjør det dagen før? Hva kan jeg gjøre for å få det til å herde? Jeg har opplevet at neglelakken har vært myk som plastelina dagen etter at jeg har lakket dem. Hvilken rekkefølge bør jeg bruke? Hvitt eller den lyserosa først? Har du andre gode råd? Alle tips du har taes imot med stor takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå