Gå til innhold

Permanent hårfjerning, underliv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg kunne tenke meg å få fjernet alt håret i underlivet permanent (hater å være "kaktus" for mannen min ), er det noen som har noen erfaring med dette, vet hva det koster, hvor man får utført slikt og lignende?

Eventuelle fordeler/ulemper?

På forhånd takk!

• 7 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Laser. Dyrt, men om du vil så får du det til. Du må nesten selv ringe rundt til forskjellige klinikker som finner noen som er villige til å ta hele dåsa på deg. Det er nemlig ikke alle som går med på å fjerne mer enn en drøy bikinilinje.

Skrevet

Liker at du bumper etter 8 år :P Spesielt siden det allerede er mange tråder på forumet om det samme om du søker på brasiliansk voksing...

Men jeg får utført brasiliansk i hudpleiesaling (wahwah) og er fornøyd. Nå er det en stund siden sist siden jeg er singel, men prisen ligger på rundt 500kr. Det tar ikke lanbge tiden, ca 20 min første gangen og 15min de neste gangene. Gjør litt vondt første gangen, spesielt på venusberget, men dette avtar veldig når man har gjort det noen ganger. Fordelen er at det er glatt lenge og hårene som kommer ut er myke, så jeg føler ikke for et behov for å barbere emns jeg sparer, noe som jeg føler jeg må gjøre når jeg barberer.

Minuset er at man kan få ingrodde hår, men med rett pleie er ikke dette noe problem. jeg brukes skin doctors sin ingrow hair no more wipes og disse er supre. Hudpleiere flest selger også lignende produkter i salongen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...