Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Satt og snakka med ei i klassen en dag, og plutselig utbryter hun "oi, der fikk jeg mensen", og lurte på om hun kunne få låne ting hos meg. Jeg har aldri kunnet kjent at "NÅ kom mensen". Jeg pleier å kjenne det sånn ca samme dag. At jeg er litt kvalm og litt sånt. Så jeg ble veldig fascinert da hun tydeligvis kjente det med en gang den kom. Jeg har ikke et veldig sensitivt underliv, om det har noe å si for dette. Så nå lurer jeg på om det er vanlig å kjenne det slik som hun gjorde? Jeg er bare nysgjerrig, altså.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Noen gjør kanskje det og andre ikke.. Grunnen til at de kanskje legger merke til det er fordi at de kjenner at trusen begynner å bli våt? Mange legger merke til den når de skal på toalettet, mens andre med en gang det skjer:) Hilsen Helene
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 jeg merker det med en gang jeg får det. Det er som regel varmere og tykkere enn vanlig utflod, og det kommer mer ut enn vanlig utflod. Derfor kan jeg merke det med en gang jeg får mensen.
mimifin72 Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 jeg har alltid merket det umiddelbart, men som regel er ganske forberedt fordi jeg har alltid hatt syklus på 28 dager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå