Gå til innhold

Skal det være slik?


Gjest Minini

Anbefalte innlegg

Gjest Minini

Har en type som av og til når vi ligger i sengen , liksom bare må begynne å kline og ta på meg for å bli tent om vi skal ha sex .For å få ståpikk..

I begynnelsen så var den jo hard bare han så meg, og nå er det ofte at han er slapp og vi må liksom gjøre noe for at han skal bli tent. Føler at han ikke tenner på MEG lengre da, kun liksom beøringen og ting vi gjør..

Mister nesten lysten på sex for føler at han ikke tenner på kroppen min og meg mer..

Skal det være slik?

Vil kun ha sex om jeg ser han ER tent på meg og vil ha meg og er hard, før vi gjør noe, for ellers så blir det så feil for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en type som av og til når vi ligger i sengen , liksom bare må begynne å kline og ta på meg for å bli tent om vi skal ha sex .For å få ståpikk..

I begynnelsen så var den jo hard bare han så meg, og nå er det ofte at han er slapp og vi må liksom gjøre noe for at han skal bli tent. Føler at han ikke tenner på MEG lengre da, kun liksom beøringen og ting vi gjør..

Mister nesten lysten på sex for føler at han ikke tenner på kroppen min og meg mer..

Skal det være slik?

Vil kun ha sex om jeg ser han ER tent på meg og vil ha meg og er hard, før vi gjør noe, for ellers så blir det så feil for meg

Tenk hvis gutten din skulle sagt det samme? Tenk hvis han hadde sagt:

"Hvis du ikke er fullstendig gjennomvåt bare ved å kaste et blikk på kroppen min må det være noe galt med deg!"

Alle trenger litt oppvarming fra tid til annen, det gjelder også oss gutter. Det betyr på ingen måte at kjæresten din ikke tenner på deg og kroppen din.

Hvis du er glad i kjæresten din bør du passe på at du ikke gir ham grunn til å føle seg stresset og presset når dere har sex. Det fører nemlig aldri noe godt med seg.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil skrive noe jeg fant på vg for en stund tilbake siden, men som jeg har leitet opp nå for å gi deg et svar :)

- I begynnelsen av et forhold utvikles spesielle hormoner som gjør at man føler seg fantastisk. Men hormonene avtar, og etter 18 måneder er de helt borte. Man har den samme sexen, men hjernen sparker ikke inn på samme måte, sier Cox, som er verdenskjent for sine bøker om sex, forhold og kroppsspråk.

- Det gjelder å lure hjernen til å tro at du har sex med en annen. Hjernen er lettlurt, forsetter hun.

- Hvordan kan man lure hjernen?

- Man kan prøve nye steder og posisjoner. For eksempel trenger man ikke avslutte sexen med samleie, man kan avslutte med kyssingen. Hjernen oppfatter dette som noe helt nytt, forklarer sex-eksperten.

Hun mener par må tvinge seg selv til å teste ut nye ting.

Kilde: VG - Sex og Samliv - Ta sex på alvor - Tracey Cox

Endret av Chakoya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt, ja.

Men jeg vil ikke ha det slik. Vil at han skal tenne på meg slik han gjorde i begynnelsen hele tiden gjennom hele forholdet. At spenningen er der hele tiden . Vi har jo prøvd absolutt alt utenom scat nesten!

Gjort det overalt har vi også, jeg liker å eksprimintere med masse nytt, allikavel føler jeg at tenningen hans ikke er som før...

Er det rart man lever alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

jeg trenger å kline og bli tatt på osv for å få ordentlig tenning. jeg kan se på kjæresten min og tenke at 'nå vil jeg ha sex med deg'! men jeg trenger likevel litt fysisk kontakt før jeg blir ordentlig kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella
Men jeg vil ikke ha det slik. Vil at han skal tenne på meg slik han gjorde i begynnelsen hele tiden gjennom hele forholdet. At spenningen er der hele tiden . Vi har jo prøvd absolutt alt utenom scat nesten!

Gjort det overalt har vi også, jeg liker å eksprimintere med masse nytt, allikavel føler jeg at tenningen hans ikke er som før...

Er det rart man lever alene.

Da synes jeg faktisk at du har litt for store forventninger til forholdet deres... Man kan ikke forvente at sexlivet skal fortsette å være like heftig som det var når forholdet var ferskt og spennende. Hva med å roe ned litt på kravene til din partner og sexlivet deres og heller konsentrere deg om å nyte det dere har? Selv om ikke alt er like spennende som i begynnelsen, er det jo fullt mulig å ha et utmerket sexliv.

Det er fint å eksperimentere, men det er jo ikke om å gjøre å svi av alt kruttet i begynnelsen av forholdet heller. Hvilke triks skal man da dra frem etter 10, 20, 30 osv år sammen, når sexlivet blir litt rutinepreget?

Mitt råd er: skal forholdet funke, bør du kanskje roe ned og sette pris på det du har. Eller gå videre til et nytt og mer spennende forhold. Sistnevnte vil jo da etterhvert også bli mindre spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haah. jeg var sammen med en sånn type som var sånn i begynnelsen! han kunne liksom ikke gå rett på.. selvom det var det det dreide seg om.. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg savner slik det var ..snuft. Om han har vært borte fra meg over tid er han helt vill når han kommer hjem igjen, men detvarer bare noen dager :(

Alle forhold jeghar hatt, har dabbet av etterhvert, men slik vil jeg jo egentlig ikke ha det.

Ja er vel kanskje ikke så lurt og prøve ut alt med engang.

Men du som sa at du må ha kos før du tenner.. Han måtte jo ikke det før, derfor det er rart han ofte må det nå. Vi har jo sex hver dag, men føler at det mister litt glød når vi må gjøre noe for at han skal bli tent. Jeg ER jo tent på han før han har tatt i meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig å være kåt uten å være klar til å sette igang med en gang, så det kan da godt hende han synes du er akkurat like sexy nå som før.

Jeg kan godt være klar som ett uvær, og bli så kåt på partneren at jeg ikke egentlig er særlig interessert i forspill... likevel er det ikke alltid at det gjør kroppen min klar umiddelbart, dessverre.

Og det ER nok litt urettferdig å kreve at ingenting skal endre seg på sexfronten, fra man er nyforelsket til man er godt inne i ett forhold. At du ikke har det annerledes, tror jeg du faktisk skal være veldig glad for, for det er nok minst like vanlig å oppleve at selv om man elsker og tenner på kjæresten sin, så går man ikke og er konstant kåt bare ved synet av kjæresten, etter at det har gått ett år eller mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje du bør ha en max tre måneders grense på forholdene dine. Da kan du ha sexlivet på topp hele tiden, uten innvirkning fra sånne dumme ting som hverdagen og virkeligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil ikke ha det slik. Vil at han skal tenne på meg slik han gjorde i begynnelsen hele tiden gjennom hele forholdet. At spenningen er der hele tiden . Vi har jo prøvd absolutt alt utenom scat nesten!

Gjort det overalt har vi også, jeg liker å eksprimintere med masse nytt, allikavel føler jeg at tenningen hans ikke er som før...

Er det rart man lever alene.

Herregud, så umodent. Jeg foreslår at du lever resten av livet som singel, og holder deg til knulleforhold, eller evt. kun har forhold som varer i noen måneder før du går til neste person. Det er nemlig eneste mulighet for at du skal få realisert fantasiverdenen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halloy
Alle forhold jeghar hatt, har dabbet av etterhvert, men slik vil jeg jo egentlig ikke ha det.

Velkommen etter..

...men man kan jo ikke sette naturen helt til side i et forhold heller da. Sexdriften er lagt inn i våre kroppsfunksjoner for at vi skal forplante oss og sørge for menneskeartens bestående. Hverken mer eller mindre.

"Dabbe av"-fenomenet er jo et utslag av naturen, spesielt hos menn, fordi de må haste videre å befrukte nye kvinner, når de har "befruktet" en. Naturen vet jo ikke at vi mennesker lurer den med prevensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Papirkurven
Har en type som av og til når vi ligger i sengen , liksom bare må begynne å kline og ta på meg for å bli tent om vi skal ha sex .For å få ståpikk..

Vil kun ha sex om jeg ser han ER tent på meg og vil ha meg og er hard, før vi gjør noe, for ellers så blir det så feil for meg

Da får du vel bare la være å ha sex med ham om han trenger forspill da. Men da synes jeg ikke du kan kreve det tilbake heller. Rart det der at menn alltid SKAL være klar, mens vi kvinner syter fordi vi ikke får nok forspill.

Tror du ikke det hadde blitt slitsomt i lengden om han hadde ståkuk konstant når dere var sammen? Ute på byen, mens dere spiser middag, på besøk med familie og venner... Jeg hadde blitt litt brydd ihvertfall.

Har ingenting med at han ikke tenner på deg lenger, men at hormonene forandrer seg i takt med lengden på forholdet.

Skjønner jo at du VIL at han skal tenne kontant, det finnes mange drømmer der ute, men sånn er det altså bare ikke og det kommer ikke til å bli sånn med en annen heller. Så lær deg å lev med det, eller hold deg til korte forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men jeg vil ikke ha det slik. Vil at han skal tenne på meg slik han gjorde i begynnelsen hele tiden gjennom hele forholdet. At spenningen er der hele tiden . Vi har jo prøvd absolutt alt utenom scat nesten!

Gjort det overalt har vi også, jeg liker å eksprimintere med masse nytt, allikavel føler jeg at tenningen hans ikke er som før...

Er det rart man lever alene.

Hvis du vil ha det slik er det dessverre bare en ting du kan gjøre og det er å bytte partner sånn ca 1 gang i året eller no.

Let på nettet og du vil finne ut at dette er helt normalt og som det skal være.

Når du blir voksen kommer du til å tenke tilbake på det og lure på hva i all verden det var du tenkte på.

Det blir antaglig ikke noe bedre av at du er som du er. Han merker vel at du er misfornøyd. Fortsett sånn, så har du snart en komplett impotent kjæreste. JIPPIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, men er helt normalt at han ikke blir hard bare av å se på deg.

Hvis du vil oppleve at gutter blir harde bare av å se på deg, må du bytte partner hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest nobilian
Jeg ER jo tent på han før han har tatt i meg

***

Klissvåt straks han har lyst og viser det? Hver gang?

Det er sånn omtrentlig det du forventer av ham..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...