Gjest ts Skrevet 19. mai 2009 #1 Skrevet 19. mai 2009 Hvor lenge "skal" en mellomblødning vare? Går på p-piller, uten pause, men er nå inne i en mellomblødmnings periode. Har blødd i to uker. Vil blødningen vare mye lengre?
Maneo Skrevet 19. mai 2009 #2 Skrevet 19. mai 2009 Tja, da jeg hoppet over (Loette), så hadde jeg småblødninger i en måned. Ikke kjempesmart å alltid hoppe over, vøtt. Finnes nok ikke noe fasitsvar, dessverre. Kom deg til legen om det ikke gir seg.
Gjest ts Skrevet 19. mai 2009 #3 Skrevet 19. mai 2009 Tja, da jeg hoppet over (Loette), så hadde jeg småblødninger i en måned. Ikke kjempesmart å alltid hoppe over, vøtt. Finnes nok ikke noe fasitsvar, dessverre. Kom deg til legen om det ikke gir seg. Hovedgrunnen til at jeg bruker p-piller er for å slippe mensen, derfor er det irriterende med mellomblødningen. Trodde nå at det bare var å fortsette med pillene uten opphold, og at man da ikke fikk blødning...?
Maneo Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Hovedgrunnen til at jeg bruker p-piller er for å slippe mensen, derfor er det irriterende med mellomblødningen. Trodde nå at det bare var å fortsette med pillene uten opphold, og at man da ikke fikk blødning...? En risiko med p-piller er nettopp mellomblødninger. Vil du på død og liv ikke ha mensen, ville jeg heller ha vurdert p-sprøyta.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå