Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge "skal" en mellomblødning vare? Går på p-piller, uten pause, men er nå inne i en mellomblødmnings periode. Har blødd i to uker. Vil blødningen vare mye lengre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, da jeg hoppet over (Loette), så hadde jeg småblødninger i en måned. Ikke kjempesmart å alltid hoppe over, vøtt. ;)

Finnes nok ikke noe fasitsvar, dessverre. Kom deg til legen om det ikke gir seg.

Skrevet
Tja, da jeg hoppet over (Loette), så hadde jeg småblødninger i en måned. Ikke kjempesmart å alltid hoppe over, vøtt. ;)

Finnes nok ikke noe fasitsvar, dessverre. Kom deg til legen om det ikke gir seg.

Hovedgrunnen til at jeg bruker p-piller er for å slippe mensen, derfor er det irriterende med mellomblødningen. Trodde nå at det bare var å fortsette med pillene uten opphold, og at man da ikke fikk blødning...?

Skrevet
Hovedgrunnen til at jeg bruker p-piller er for å slippe mensen, derfor er det irriterende med mellomblødningen. Trodde nå at det bare var å fortsette med pillene uten opphold, og at man da ikke fikk blødning...?

En risiko med p-piller er nettopp mellomblødninger. Vil du på død og liv ikke ha mensen, ville jeg heller ha vurdert p-sprøyta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...