Gå til innhold

sykdommer

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hei

Jeg er en jente på 16 år og lurer på om jeg har fått brystkreft...

Jeg kjenner en kul i begge brystene, når jeg klemmer på brystene så gjør det vondt. Brystvortene har trukke seg inn og nå er jeg utrolig redd for at jeg har fått brystkreft.. jeg er 16 år og det er for tidlig å få kreft, syns jeg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tips_*
Skrevet

Det kan være en muskelknute, trenger ikke være verre enn det. Men for sikkerhets skyld er det nok lurt å ta en tur til legen for å utelukke eventuelle sykdommer.

Gjest Glupingen
Skrevet
Hei

Jeg kjenner en kul i begge brystene, når jeg klemmer på brystene så gjør det vondt. Brystvortene har trukke seg inn og nå er jeg utrolig redd for at jeg har fått brystkreft.. jeg er 16 år og det er for tidlig å få kreft, syns jeg!

Slapp av, det er ikke kreft. ^^

Såfremst ikke de fleste av kvinnene i familien din har fått brystkreft i veldig ung alder, har du ingenting å frykte.

Er sikkert bare melkekjertler eller noe.

Og det er ganske mange som har brystvorter som er "inntrykket".

Ei venninne av meg piercet begge brystvortene, fordi hun ikke likte at sine var "inntrukket".

Det fungerte faktisk! ^^

Skrevet
Hei

Det er nok lurt å ta en tur til legen bare for å være sikker. Men når det er sagt, så hadde jeg det helt likt når jeg var like gammel på deg. Det var rett og slett det at brystene mine fremdeles vokste, at brystene var hovne på grunn av puberteten. Så det er nok ingenting i veien med deg, men sjekk for sikkerhets skyld, så slipper du å være bekymret! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Uansett er det greit med en legesjekk i ny og ne for å sjekke den allmenne helsetilstanden også.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Tusen takk:D Det hjelper virkelig, for dere skjønner det at jeg har faktisk følt det her i noen år:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...