Lana Del Rey Skrevet 13. januar 2012 #1241 Skrevet 13. januar 2012 Wehey, nå er filen inne i packages :D Er det alt ? Forresten, når jeg gikk inn på Sims istad for å sjekke om Modsfila var i orden, så var aldringen skrudd av. Er det noen måte å fikse dette på? For det var ikke mulig å skru den på igjen. Aldringen hos meg er ikke skrudd av selvom jeg har hacken. Sikker på at den er innstalert?
Compaq Skrevet 13. januar 2012 #1242 Skrevet 13. januar 2012 Det ordnet seg, plutselig var aldringen på igjen! :D Hacken er installert, men jeg har ikke fått prøvd det ut så mye ennå. Håper virkelig den svarer opp til forventningene. Takk for hjelpen folkens!
Lana Del Rey Skrevet 13. januar 2012 #1243 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Bare hyggelig Den gjør nok det! Når du skjønner ordentlig hvordan man endrer på ting og tang gjør det spillet mye bedre. Forresten. Er det noen som veit om en kode så det er enklere og plassere tomter i nabolaget? Er plutselig noen ganger det ikke går ann, selvom jeg har klart det før Oo Endret 13. januar 2012 av Susiq
Sukkerklumpen! Skrevet 14. januar 2012 #1244 Skrevet 14. januar 2012 Bare hyggelig Den gjør nok det! Når du skjønner ordentlig hvordan man endrer på ting og tang gjør det spillet mye bedre. Forresten. Er det noen som veit om en kode så det er enklere og plassere tomter i nabolaget? Er plutselig noen ganger det ikke går ann, selvom jeg har klart det før Oo moveObjects [on/off] ?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1246 Skrevet 22. januar 2012 Kan noen hjelpe meg :o Jeg får til og laste opp .Sims3Packs i spillet for det er så enkelt. Men kan noen si meg hvordan jeg får .package filene inn i spillet? Har lest inne på modthesims hva jeg skal gjøre, sett filmer.. ALT Leste og prøvde fra 21.00 til 04.00 igår(ja jeg kødder ikke) og jeg får det forsatt ikke til.. Noen som har lyst å gå steg for steg med meg å si hva jeg skal gjøre? haha.. (+ når jeg skal "extract" filen så viser det at det er sånn .package fil men det er forsatt ett sånt "hvitt ark" skal det vere det? åhr
kvaifaen Skrevet 22. januar 2012 #1247 Skrevet 22. januar 2012 Bare glem det kan laste ned fra exchange
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2012 #1248 Skrevet 22. januar 2012 Kan noen hjelpe meg :o Jeg får til og laste opp .Sims3Packs i spillet for det er så enkelt. Men kan noen si meg hvordan jeg får .package filene inn i spillet? Har lest inne på modthesims hva jeg skal gjøre, sett filmer.. ALT Leste og prøvde fra 21.00 til 04.00 igår(ja jeg kødder ikke) og jeg får det forsatt ikke til.. Noen som har lyst å gå steg for steg med meg å si hva jeg skal gjøre? haha.. (+ når jeg skal "extract" filen så viser det at det er sånn .package fil men det er forsatt ett sånt "hvitt ark" skal det vere det? åhr Ser du fant det du ville ha fra exchange, men kan jo prøve likevel 1. Gå inn i mine dokumenter, og inn på mappen som heter Electronic Arts, og videre inn på The Sims 3. 2. På denne siden finner du en nedlastningsfil (under punkt 2) som lager mappene du trenger og legger inn filen du trenger. 3. Når denne er lastet ned, så åpner du den i et zip-program. Du kan bruke f.eks. winzip eller jzip, de fungerer omtrent likt. Begge er gratis. Google, og du skal finne. Dette programmet er også det du skal bruke for å legge inn det du vil ha i spillet senere. 4. Når du har åpnet nedlastningsfilen i zip-program skal du finne en mappe som heter mods. Inni den skal det ligge 2 mapper til, samt en fil som heter resource. Merk mappen som heter mods, og trykk på extract. Deretter velger du hvor du vil legge denne. Den skal i sims-mappen i mine dokumenter, den du åpnet i punkt 1. 5. Velg at du skal legge hele innholdet over dit. Nå er du klar til å laste ned det du ønsker å ha i spillet ditt! Når du har funnet det du ønsker deg, begynn på punkt 3. Resten er nesten likt, bare at du må legge det du har lastet ned inne i mappen som heter packages inne i mods-mappen. Du skal ikke åpne den filen du laster ned, og det er riktig at symbolet foran skal være et blankt ark. Hvis du laster ned mye kan det være lurt å organisere innholdet på et vis. Det gjør det også lettere å finne hvis det er noe som ikke fungerer som det skal. Inne i packages-mappen kan du lage så mange undermapper du bare vil, f.eks. en til hår, en til klær, en til møbler, osv. Håper det ble litt klarer for deg nå
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1249 Skrevet 22. januar 2012 Takk for det Men har nå ett annet problem.. etter jeg lasted ned fra exchange så vil sims 3 spillet mitt bare gå i 5 min før det blir helt svart. Så jeg slettet noen av de tingene jeg hadde lastet ned. Å har litt igjen men det blir svart hver gang. Har ny data, og grafikken på datan og sims 3 spillet er som den skal.. hæææ? må jeg slette alle tingene ?
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2012 #1250 Skrevet 22. januar 2012 Slett alle ja. Hvis du har brukt de i spillet bør du faktisk også slette saven.
Gjest Mahareth Skrevet 22. januar 2012 #1252 Skrevet 22. januar 2012 Fordi det kan ha skjedd noe galt med spillet. Du kan selvfølgelig prøve å kjøre den saven du spilte på, og kanskje det ikke skjer igjen. Problemet er bare at spillet er fult av bugs som ikke er rettet opp i, og som kan få det til å kræsje når som helst av gamle nedlastede ting som ikke fungerer. Det skjer generelt at spiller kræsjer uten grunn. I dag spilte jeg min reise-sim, og da jeg sendte henne hjem fra ferie forsvant hun bare og spillet mitt ble igjen i Egypt uten at jeg kunne gjøre noe som helst. Det viste seg å være en heeelt vanlig bug, som ikke gjøres noe med
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2012 #1253 Skrevet 22. januar 2012 Åhr gud så irriterendes Vet ikke hvordan jeg sletter saven eller egentlig hva det er. Haha. Mye og sitte seg inn i her altsåå. Ja jeg har hatt familer som har forsvunnet.. Går ikke an å finne de igjen og ingen bevis på at de har eksitert! Sikkert flyttet til syden..
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1254 Skrevet 23. januar 2012 Har nettopp lastet ned den Riverview verdnen.. Men det er jo på en måte the sims sitt så det kan ikke vere det og vell? Har slettet alle tingene fra exchange nå. Men hva save er det jeg skal slette?
Gjest Mahareth Skrevet 23. januar 2012 #1255 Skrevet 23. januar 2012 Når du har startet spillet og skal velge å enten starte en ny eller velge en gammel: slett den gamle som kjæsjer. Riwerview kan jeg garantere at ikke er feilen, den kan du trygt beholde
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1256 Skrevet 23. januar 2012 Ja okei tenkte meg det. Så jeg burde holde meg vekke fra exchange? Jeg vil jo ha fint hår,lipper og øyner Takk for hjelpen
Gjest Mahareth Skrevet 23. januar 2012 #1257 Skrevet 23. januar 2012 Neida, ikke vær redd for å laste ting ned. Men lag et prøvespill der du tester ting du laster ned, før du bruker det i det vanlige spillet ditt jeg har tabbet meg på å glemme det mange ganger... Forresten, også lurt å vite at om du installerer en ny utvidelsespakke må du ta ut mappen som heter mods i mens. Når du er ferdig med å installere kan du sette den i igjen, men kjør alltid en test med en gang etterpå. Mye kan forandre seg. F.eks. Så ble noen koder endret da kjæledyrkom, og alle bord jeg hadde lastet ned var ubrukelige. Gjelder også for spilloppdateringer
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2012 #1258 Skrevet 23. januar 2012 Åjaaa okei Skulle inn å slette alt nå og spille på den gamle familien min for å teste da den ene simmen satt seg fast(vet faktisk hvordan jeg fikser dette, haha).. Virker som jeg fikk mer problemer etter jeg oppdaterte egentlig..
Gjest Mahareth Skrevet 23. januar 2012 #1259 Skrevet 23. januar 2012 Jeg vet det ofte virker sånn, men som regel så er det bare nye ting man oppdager at er galt etter en spilloppdatering
Gjest EryMax Skrevet 23. januar 2012 #1260 Skrevet 23. januar 2012 Jeg spilte nettopp med familien, der ungene har de tøffe navene Justin Bieber og Cecilie Trololo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå