Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

om man bestiller sims fra cdon, er coveret osv på svensk da? :sjenert:

På cdon.no er det hvertfall flere språk muligheter :) jeg har lastet ned derfra, og da er alt norsk :) Det fine med å laste ned er at det blir lagret på siden din der, og du kan laste det ned så mange ganger du vil senere.. samtidig slipper man styret med cd osv. jeg er super fornøyd :)

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Har noen sett sims 3 pets i butikkene i dag? Vil kjøpe etter skolen! :sjenert:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Oppfylle drømmer gjennom sims sa du!? Jeg ser en karriere som sprangrytter (eller whatever med hester) i din framtid :fnise:

Jauda. Jeg drømte jo om å eie min egen stall da jeg var liten. Nå blir det realisert gjennom sims 3... nest beste alternativet, for å si det slik :gjeiper:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Tar det mye plass tror dere?? (pets altså)

man kan forresten kjøpe det på cdon.no og laste det rett ned på pc. :)

Tipper det tar omtrent like mye plass som de andre utvidelsepakkene. Her er specs:

Intel CPU - Core 2 Duo E6420 2.13GHz

AMD CPU - Athlon 7450 Dual Core

Nvidia

GFX Card - GeForce 7900 GTO

ATI

GFX Card - Radeon X850 XT

RAM

(Memory) - 2 GB

Hard disk

space - 1 GB

Direct X - 9

Skrevet

Har ikke vært i butikken. Men kjøpte det online og lastet det rett ned :) koser meg!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg spiller med en prosessor som egentlig er litt for liten, men det funker sånn ca allikevel altså ;)

Og når jeg hoppet til en annen by, med ny familie, så begynte alderen å funke igjen også. irriterer meg egentlig fortsatt, for jeg likte jo i grunn familien jeg hadde i den gamle byen :kjefte:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg spiller med en prosessor som egentlig er litt for liten, men det funker sånn ca allikevel altså ;)

Og når jeg hoppet til en annen by, med ny familie, så begynte alderen å funke igjen også. irriterer meg egentlig fortsatt, for jeg likte jo i grunn familien jeg hadde i den gamle byen :kjefte:

Kanskje du kan bytte byen deres (for eksempel flytte inn i et billig hus), for så å flytte tilbake igjen? :D Verdt et forsøk? Lykke til i hvert fall =)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har ikke vært i butikken. Men kjøpte det online og lastet det rett ned :) koser meg!

Åh, misunnelig! Sitter her i sosiologien og kjeder meg. Er ferdig med alt arbeid, og tenker at jeg egentlig burde spille sims 3 nå... :sjenert:

Skrevet

Åh, misunnelig! Sitter her i sosiologien og kjeder meg. Er ferdig med alt arbeid, og tenker at jeg egentlig burde spille sims 3 nå... :sjenert:

Du får dra rett hjem å spille etter skolen :)

Jeg er på jakt etter villhester.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Du får dra rett hjem å spille etter skolen :)

Jeg er på jakt etter villhester.

Jeg skal til en venninne etter skolen :fnise: Får spille i kveld da!

Og det der er bare tortur fra din side... :filer:

Skrevet

Jeg skal til en venninne etter skolen :fnise: Får spille i kveld da!

Og det der er bare tortur fra din side... :filer:

Hvis du begynner å spille i kveld, blir det ikke mye søvn tror jag :fnise:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du begynner å spille i kveld, blir det ikke mye søvn tror jag :fnise:

Joooo. Jeg er så disiplinert atte :P

Sa jenta mens hun var på kvinneguiden i en skoletime...

Men seriøst, jeg legger meg klokka 22 hver kveld. Det skal jeg da få til i dag også, selv om sims 3 pets lokker :fnise:

Skrevet

Liker den nye verdenen. Den er koslig :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Liker at det er en ny verden jeg, for da får jeg nok bare starte på nytt med en ny familie i den og krysse fingrene om at aldringsproblemene ikke forfølger meg videre :fnise:

Og jeg falt selvfølgelig for fristelsen. pets til nedlasting fra cdon nå :sjenert:

Skrevet

Wii, gleder meg til det er ferdig installert! Håper bare jeg får lagt meg i kveld.... :nigo:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke får lastet ned den dyrebutikken som følger med samlerutgaven...?

Skrevet

Venter på å få det i posten. Gleder meg! :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Dere som har kjøpt på cdon, hvor finner man igjen filen hen? Jeg var ikke her når den var ferdig lasta ned, men finner nÅ bare igjen filen som starter nedlastingen og ikke den faktiske setup jeg trenger :(

Skrevet

Hvordan får dere andre byer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...