Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har greid å få en enhjørning i stallen sin? og få et føll? - mitt nye mål er å få en enhjørning baby hehe, uten juks men gode råd er tillatt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var superheldig, tror jeg. Hadde noen hester fra før av, og plutselig dukket det opp en enhjørning! Så var jeg bare kjempesosial med den og så kunne jeg plutselig adoptere den!

Så var hun supersosial med den ene hingsten min, og vips :rodmer:

Skrevet

Noen som har erfaringer med "Jaget"-humørelementet som ikke går bort? Simmen min har gått rart (sånne høye kneløft-sniking) siden hun var tenåring, og har hatt det humørelementet hele veien. Noen idéer?

Skrevet

Er det noen som har greid å få en enhjørning i stallen sin? og få et føll? - mitt nye mål er å få en enhjørning baby hehe, uten juks men gode råd er tillatt :)

Oioi. Enhjørninger? Har ikke sett de i det hele tat jeg. Bare vanlige villhetser.. hvor finner man de?

Skrevet

Oioi. Enhjørninger? Har ikke sett de i det hele tat jeg. Bare vanlige villhetser.. hvor finner man de?

Jeg har sett de kun på natten. Kan hende de går rundt om dagen også, men. Finner de egentlig overalt. Da simmene mine hadde mange hester kom det stadig enhjørninger på besøk! :)

Skrevet

Noen som har erfaringer med "Jaget"-humørelementet som ikke går bort? Simmen min har gått rart (sånne høye kneløft-sniking) siden hun var tenåring, og har hatt det humørelementet hele veien. Noen idéer?

Du kan prøve å ta det vekk. Skriv inn "testingcheatsenabled true", hold inne ctrl og klikk på humørelementet. Da forsvinner det :)

Skrevet

Du kan prøve å ta det vekk. Skriv inn "testingcheatsenabled true", hold inne ctrl og klikk på humørelementet. Da forsvinner det :)

Hm... Prøvde det, men hun går fortsatt helt teit! Gah, det har jo ikke så mye å si, ser bare så teit ut :sjenert:

Gjest LightBulb
Skrevet

Må ha denne i mine innlegg :sjenert:

Har akkurat kjøpt pets ondemand på cdon, men det tar så lang tid å laste ned :daane:

Skrevet

^ Kan tenke meg det tar sin tid, ja!

Lurer på en ting, hvilken verden liker dere best å spille på? :) Selv spiller jeg nesten bare på SunsetValley, klarer liksom ikke vende meg helt til de andre..

Skrevet

Hm... Prøvde det, men hun går fortsatt helt teit! Gah, det har jo ikke så mye å si, ser bare så teit ut :sjenert:

Prøvd resetsim <navn>?

Skrevet

Jeg har laget meg en rosa hest som heter Truls samt en lilla og grønn hund som heter Amalie. :skratte: Gleder meg til The Sims 3 I Rampelyset kommer 08.03.12 :hjerte:

Skrevet

Gleder meg til å se hvordan den er! Har ikke så store forhåpninger til den egentlig (I rampelyset pakken)

Blir nok sånne karrierer jeg bare gidder prøve en gang, når jeg bare spiller med en eller to simmer!

Skrevet

Gleder meg mest til at man kan besøke hverandre over nettet, så da skal jeg spille med søsteren min.

Skrevet

Jeg kommer til å forhåndsbestille det, for da får jeg det for 129 kr på gamestop. Det gjorde jeg med kjæledyr, å det var faktisk et sikker stikk da det egentlig kosta 279.

Skrevet

Da jeg var yngre og "alle" hadde Sims sparte jeg kjempelenge for å få råd til det. Viste seg at dataen min var for gammel! Nå har utrolig nok vennene mine (og jeg) blitt hektet igjen, så da blir det å kjøpe Sims 3 i morgen! Yay!

Skrevet

Jeg kommer til å forhåndsbestille det, for da får jeg det for 129 kr på gamestop. Det gjorde jeg med kjæledyr, å det var faktisk et sikker stikk da det egentlig kosta 279.

Ah, det visste jeg ikke! Takk for tipset :)

Skrevet

Prøvd resetsim <navn>?

Japp. Opptil flere ganger. Men plutselig, som gammel dame, da skjerpet hun seg! De derre simmene, altså :fnise:

Veldig stolt nå, er på fjerde generasjonen simmer med femte generasjon katter! Vanligvis går jeg lei etter en generasjon eller to og starter et nytt spill. :jepp:

Skrevet

Veldig stolt nå, er på fjerde generasjonen simmer med femte generasjon katter! Vanligvis går jeg lei etter en generasjon eller to og starter et nytt spill. :jepp:

Rekorden min er over 55! Husker ikke helt nøyaktig, familietreet klikka etter generasjon 20 elns.

Har tenkt at jeg skal prøve og slå den gamle rekorden, men det kan ta sin tid :)

Skrevet

Nå er det Sims 3 med søsteren, nå skal jeg lage et sjalusidrama blant mine lesbiske simmer.

Skrevet

Er det noen som spiller The Sims 3 på Mac og vet hvordan man får opp den baren hvor man kan skrive inn juksekoder? :fnise: Vet at på vanlig pc så er det Shift + Ctrl + C, men får det ikke til på Mac :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...