MissDesiree Skrevet 27. oktober 2011 #1181 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har lastet ned juletreet fra sims store, men jeg finner ikke det i kjøpekatalogen innpå sims Vet noen hvor juletreet ligger?
Gjest CrazyCatlady Skrevet 27. oktober 2011 #1182 Skrevet 27. oktober 2011 Ååh!Nå har jeg også fått problemer.Når jeg klikker på spill-knappen i oppstartsprogrammet så henger bare hele programmet seg og spillet vil ikke begynne. Vet ikke hva som er problemet,fungerte som bare det i går og ikke er det noe galt med systemkravene heller.Jeg prøvde til og med å oppdatere grafikkortet,men hjalp ikke. Skal prøve å avinstallere også installere på nytt i morgen.Irriterende
McAdams Skrevet 27. oktober 2011 #1183 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Ååh!Nå har jeg også fått problemer.Når jeg klikker på spill-knappen i oppstartsprogrammet så henger bare hele programmet seg og spillet vil ikke begynne. Vet ikke hva som er problemet,fungerte som bare det i går og ikke er det noe galt med systemkravene heller.Jeg prøvde til og med å oppdatere grafikkortet,men hjalp ikke. Skal prøve å avinstallere også installere på nytt i morgen.Irriterende Mitt henger seg også opp, men bare når jeg skal lage hester. Vet noen hvorfor? Det jeg gledet meg mest til med pets! Og hvordan oppdaterer man grafikkortet? Edit: Nei, søren! Nå prøvde jeg å oppdatere grafikkortet (søkte meg frem på nettet), og nå går det ikke an å spille spillet i det hele tatt! Hva kan jeg gjøre? Vil så virkelig ikke avinstallere det, når jeg har bygget på denne familien siden jeg begynte å spille sims 3... Endret 27. oktober 2011 av McAdams
Gjest CrazyCatlady Skrevet 28. oktober 2011 #1184 Skrevet 28. oktober 2011 I dag fungerte det igjen merkelig nok men det henger seg litt når jeg spiller.Har aldri gjort det før.Merkelig. Hvis du skal avinstallere så kan du kopiere den mappen der alle lagrede spill og sånt ligger og legge den et annet sted midlertidig.Så når du er ferdig med å installere spillet på nytt så kan du legge inn igjen den mappen du kopierte.Tror den skal ligge på dokumenter og den heter Electronic arts. Da slipper du at alt du har gjort forsvinner Egentlig lurer jeg på om det er spillet det er noe galt med og da håper jeg de kommer med en oppdatering veldig snart.Spesielt siden det er flere som har problemer etter at Pets kom.
Gjest BabyBlue Skrevet 28. oktober 2011 #1185 Skrevet 28. oktober 2011 Det samme skjer med meg! Startprogrammet henger seg opp, og det kommer bare opp "programmet svarer ikke" beskjeder. Pokker ta -.-
Gjest CrazyCatlady Skrevet 28. oktober 2011 #1186 Skrevet 28. oktober 2011 Ser ut som det er mange som har problemer.Gjorde et søk på google og der kom det opp masse linker med folk som har problemer med Pets. Så da håper jeg de fikser det snart..
Jordbæra Skrevet 29. oktober 2011 #1187 Skrevet 29. oktober 2011 http://simsforum.no/forum/viewtopic.php?t=716 Kanskje den linken gir litt svar på ting? Tror dere det hjalp å avinnstalere alle spill og innstalere på nytt?
Gjest Cupcakes Skrevet 29. oktober 2011 #1188 Skrevet 29. oktober 2011 Noen som har tips for å flytte på simmer når de står fast i vegger? Ene hunden min havnet plutselig sånn til :O
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #1189 Skrevet 29. oktober 2011 Skriv resetsim og simmens navn (går på dyr og)
Anglofil Skrevet 30. oktober 2011 #1190 Skrevet 30. oktober 2011 Hva slags pc bruker dere som spiller The Sims 3? Jeg skal antagelig kjøpe ny pc, da min pc ikke klarer The Sims 3 (selv om den klarer absolutt alle andre spill), og derfor gidder jeg ikke mer. Og det er greit å ha to stasjonære pc'er uansett. Anyway, hva slags pc har dere, og hvilket grafikkort brukes? Noen som bruker Nvidia GTX550Ti og spiller The Sims 3? Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #1191 Skrevet 30. oktober 2011 Er det noe triks for å få dyr til å vokse opp når man har slått av aldring?
Gjest Vevas Skrevet 3. november 2011 #1192 Skrevet 3. november 2011 Hva slags pc bruker dere som spiller The Sims 3? Jeg skal antagelig kjøpe ny pc, da min pc ikke klarer The Sims 3 (selv om den klarer absolutt alle andre spill), og derfor gidder jeg ikke mer. Og det er greit å ha to stasjonære pc'er uansett. Anyway, hva slags pc har dere, og hvilket grafikkort brukes? Noen som bruker Nvidia GTX550Ti og spiller The Sims 3? Mvh Yvonne Kjøpte meg en ny Asus X59SR (tror jeg, står i alle fall det bakom) i 2010 for å ha som spillpc. De i butikken sa at denne pcen klarte kravene til de spillene jeg spiller. Men neida, etter jeg har spilt en stund fryser bildet til og hele greia må skrus av. Dritt. Så nå bruker jeg skolepcen fra 2009 til å spille på, og den fungerer helt perfekt. Det er forøvrig en Hp Compaw 6530b, tror jeg. Aner ikke hvilket grafikkort den har.
DysterPytten Skrevet 3. november 2011 #1193 Skrevet 3. november 2011 Brukr en toshiba Sattelite r630. 13''
Mermaid Blues Skrevet 6. november 2011 #1194 Skrevet 6. november 2011 Kjempefornøyd med den nye pakken Liker spesielt godt at foto endelig er fiksa, og at de i tillegg har laget nye album for de andre tilleggspakkene (Ambitions, Late Night, Generations og Pets) - det var på tide Har ikke hatt tid til å prøve ut alt det nye ennå, men elsker hestene! Har også hatt mitt første loppeutbrudd, sikkert ikke så gjennomtenkt å sette opp hagegnomen som tiltrekker seg alt som er av ville dyr Noen som har funnet noen "bursdagskake" for dyrene ennå? Foreløpig må jeg slå aldring av og på for å få dem ut av valpestadiet, ikke funnet noen annen løsning.
Gjest Tekola Skrevet 25. november 2011 #1195 Skrevet 25. november 2011 Ååh, jeg har så lyst på Pets! Og den nye pakken til Medieval også. Eksamen, eksamen, gå din vei!
Gjest Tekola Skrevet 17. desember 2011 #1196 Skrevet 17. desember 2011 Nå er Pets kjøpt! Gleder meg til å prøve! Føler meg dødsflink som ventet til nå og ble ferdig med eksamen og slikt først!
Porselen Skrevet 19. desember 2011 #1197 Skrevet 19. desember 2011 Jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan man lærer katter å jakte? Er sikkert superenkelt, har bare ikke fått det til enda
loosediamonds Skrevet 19. desember 2011 #1198 Skrevet 19. desember 2011 Ååh!Nå har jeg også fått problemer.Når jeg klikker på spill-knappen i oppstartsprogrammet så henger bare hele programmet seg og spillet vil ikke begynne. Vet ikke hva som er problemet,fungerte som bare det i går og ikke er det noe galt med systemkravene heller.Jeg prøvde til og med å oppdatere grafikkortet,men hjalp ikke. Skal prøve å avinstallere også installere på nytt i morgen.Irriterende Dette skjedde meg også. Gå inn i folderen der spillet er lagret og kopier oppstartsikonet til skrivebordet, så bruker du denne istedet for oppstartsikonet som ligger der nå. Funka for meg ihvertfall
Gjest Tekola Skrevet 19. desember 2011 #1199 Skrevet 19. desember 2011 Jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan man lærer katter å jakte? Er sikkert superenkelt, har bare ikke fått det til enda Jeg har fått dem til å hente leker fra lekekassen, de leker nemlig med dem ved å jakte. Siden så kan de etter hvert gå ut på jakt ved å trykke på seg selv. Det er det lille jeg har funnet ut, i hvert fall. Tror det også står noe om det på opplæringsgreia i menyen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå