AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2011 #1161 Skrevet 20. oktober 2011 Dere som har kjøpt på cdon, hvor finner man igjen filen hen? Jeg var ikke her når den var ferdig lasta ned, men finner nÅ bare igjen filen som starter nedlastingen og ikke den faktiske setup jeg trenger Du må gå på din side, så på on demand eller nedlastinger. så på spill
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. oktober 2011 #1162 Skrevet 20. oktober 2011 Har gjort det, og lastet ned hele, men den er ikke installert og jeg finner ikke igjen noe på pc'n prøver å laste ned på nytt nå, men det tar sinnsykt lang tid da! Det jeg lurte på var altså hvor den havner på pc etter nedlasting, mulig det ble uklart
Gjest BabyBlue Skrevet 20. oktober 2011 #1163 Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Glem det Endret 20. oktober 2011 av BabyBlue
Gjest asanti Skrevet 20. oktober 2011 #1164 Skrevet 20. oktober 2011 Når jeg installerer spille så velger jeg Tilpass og Lokal disk D:, men da får jeg opp beskjeden om at det vil gjøre stasjonen ustabil. Noen andre som har fått den? Vil ha det på D: da det er mest GB der.
Gjest CrazyCatlady Skrevet 21. oktober 2011 #1166 Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jippi!!Pets.Har bare prøvd litt og da har bare laget en familie med katter,men gleder meg til å utforske mer På simmen som er meg selv så har jeg endret livstidsønsket til Dyrenes frelser Ha ha.. Enhjørninger ja,vil finne en Endret 21. oktober 2011 av CrazyCatlady
Gjest Cupcakes Skrevet 21. oktober 2011 #1167 Skrevet 21. oktober 2011 Finnes det enhjørninger der også?? :D Vil spille er, men skal jobbe i morgeb...så må lissom sove.. Har bare en hest til nå, addoptert og den har blitt voksen og har vunnet et veddeløpsløp også kryr det av villhester så jeg vil prøve å temme en.. Men synes det er så vanskelig å få øye på de andre ville dyrene jeg,.men det er kanskje fordi jeg har full fokus på hesten pleier egentlig å spille uten pengekode, men nå latet jeg som om simmen hadde arvet masse penger sånn at jeg bare lan kose meg med dyrene og utforske litt mere etterhvert Blir alltid superhekta når det kommer nye sims spill, og pets hadde jeg savnet skikkelig
Gjest BabyBlue Skrevet 22. oktober 2011 #1168 Skrevet 22. oktober 2011 For å finne enhjørninger må dere vente til natta: det er først da de kommer frem, også forsvinner de klokken 5 om morningen. For å se hvor de er bare tar dere og ser over byen (mest i utkanten). Hvis dere ser en rar stråle som kommer opp av bakken og opp mot himmelen, er det 100% sikkert en enhjørning. De dukker som regel opp rundt midnatt. For å adoptere en må man jobbe med en "secret skill", men har ikke funnet så mye ut om den ennå... Hmm... Og er det bare én flokk med villhester? Skulle ønske det var flere forskjellige.
Gjest BabyBlue Skrevet 22. oktober 2011 #1169 Skrevet 22. oktober 2011 Fant DENNE smarte siden. Genial for folk som lurer på noe : )
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. oktober 2011 #1170 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har forresten klart å installere pets. vet ikke hva som skjedde, men mulig noen bare klikka vekk installasjonen når den var ferdig nedlasta. Nå er den imidlertid nedlasta og klar, men må vente til etter jobb i morgen med å spille
Gjest Cupcakes Skrevet 23. oktober 2011 #1171 Skrevet 23. oktober 2011 Finnes det ikke dyrebutikk man kan dra i? Finner ikke det når jeg tusler med simmen min i sentrum..
Gjest Cupcakes Skrevet 24. oktober 2011 #1172 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg fant til slutt dyrebutikken man får med i samlerutgaven. Så hvis andre skulle lure på hvor den er etter at du har registrert spillett og lastet nrf de to tingene du får i registreringsgave; Du må gå inn på kjøpshistorie mens du er logget på thesims3.com og da under kjøpshistorie ligger dyrebutikken, da er det bare å trykke last ned og innstalere den i spillet
Gjest redstar Skrevet 24. oktober 2011 #1173 Skrevet 24. oktober 2011 Spilte sims pets et par timer i går, men det tar sååå lang tid... Tror jeg skal avinnstallere generasjonene, grønne stasj greiene og gjerne et til... Men da funker vel ingen av downloads på TSR?:/
Gjest BabyBlue Skrevet 24. oktober 2011 #1174 Skrevet 24. oktober 2011 Jeg klarer ikke å bygge på den skjulte wild life skillen. Hestene er like redd for simmen min, og jeg finner ingen dådyr eller vaskebjørner -.-
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. oktober 2011 #1175 Skrevet 24. oktober 2011 Nå har jeg spilt litt pets, og det er kjempegøy Eneste problemet mitt er at jeg stadigvekk får opp feilmeldingen, "det har oppstått et problem, og sims 3 må lukkes. vi beklager dette". Jeg har aldri fått denne før når jeg spiller sims Noen andre som har samme problem? Ellers tror jeg du må begynne med å bare se på dyrene for å få wildlife skillen. Men det er bare noe jeg leste et sted altså, har ikke prøvd det selv.
Gjest BabyBlue Skrevet 25. oktober 2011 #1176 Skrevet 25. oktober 2011 Det har skjedd med meg også noen ganger, selv da jeg ikke hadde pets. Det gjelder bare å sørge for at vifta ikke klikker (om du har laptop kan du kjøpe underlag som sender kald luft opp i vifta) og at du ikke har grafikkinnstillingene for høyt oppe. Dette kan reguleres under innstillinger =)
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. oktober 2011 #1177 Skrevet 25. oktober 2011 Har aldri skjedd før pets hos meg, har ikke laptop så tror ikke vifta er problemet og grafikkinnstillingene er lave
Gjest BabyBlue Skrevet 25. oktober 2011 #1178 Skrevet 25. oktober 2011 Hmm, da vet jeg ikke helt =) Men det er mange som klager på at det er problemer med sims pets, så kanskje du bare skal vente på ny oppdatering av spillet?
Gjest Wolfmoon Skrevet 26. oktober 2011 #1179 Skrevet 26. oktober 2011 Kan nok hende det er løsningen ja, som det har vært med alle simsspillene og utvidelsene. Av og til lurer jeg på om ea i det hele tatt tester dem før de slipper dem! Det merkelige er jo at det kan skje helt plutselig uten at det egentlig skjer så mye i spillet!
McAdams Skrevet 26. oktober 2011 #1180 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg sliter med at dataen krasjer når jeg skal lage hester! Kan lage en hel familie, med simmer, hund og katt, men når jeg skal legge til hest, så krasjer hele spillet og jeg må dra ut kontakten på dataen. Ingenting virker! Hva kan dette være? Og jeg som gledet meg sånn til å lage hester.... :frown:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå