Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig det er spurt om tidligere her, men jeg gidder ikke bla gjennom 50 sider..

Jeg har en 13" pc, uten cdrom.. å vil gjerne spille sims.. går ikke dette?

er ikke ute etter noe ulovlig metoder her, men det er jo relativt vanlig med små pcer, så det er jo litt rart det ikke går ann..

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Det største problemet med 13 tommer er vel kanskje at de fleste ikke har kapasitet til å kjøre sims3 spillene :klø: Jeg vet iallefall ikke om noen som har god nok kapasitet. Når det er sagt, så har de laget noen spill (iallefall sims2) som er tilpasset laptoper!

EA har egen butikk på nettet der du kan kjøpe og laste ned spillene deres helt lovlig, siden finner du her. men som sagt, sjekk at pc'n din har bra nok kapasitet til å kjøre spillene før du kjøper!

Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling på data..

Min 13" er 4gb ram og 500 gb harddisk.. Jeg har også en 15" pc, med 3 gb ram og 320 gb harddisk, og den takler jo sims 3 fint.. Men kanskje det er andre ting som spiller inn

-anonym over her...

Skrevet

Mulig det er spurt om tidligere her, men jeg gidder ikke bla gjennom 50 sider..

Jeg har en 13" pc, uten cdrom.. å vil gjerne spille sims.. går ikke dette?

er ikke ute etter noe ulovlig metoder her, men det er jo relativt vanlig med små pcer, så det er jo litt rart det ikke går ann..

Jeg trenger også svar på dette :P

Her finner man spesifikasjonene på pc'en jeg har: http://www.bestbuy.no/product.asp?sku=86438

Kan noen væææærsåsnill og fortelle meg om sims 3 vil fungere? Da blir jeg så glad.

Skrevet

Under to uker til Pets kommer ut :hoppendeglad:

Gleder meg! ...er sånn halv-flau over at jeg gleder meg, men wiii :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling på data..

Min 13" er 4gb ram og 500 gb harddisk.. Jeg har også en 15" pc, med 3 gb ram og 320 gb harddisk, og den takler jo sims 3 fint.. Men kanskje det er andre ting som spiller inn

-anonym over her...

Sjekk prosessor og skjermkort også.

• 2 uker senere...
Gjest BabyBlue
Skrevet

Ikke lenge til sims 3 pets er ute nå! Gleder meeeeg! :strix:

Skrevet

Ikke lenge til sims 3 pets er ute nå! Gleder meeeeg! :strix:

Jeg og! :) Har forhåndsbestilt på cdon og når jeg tok en titt i stad så jeg at pakken ble sendt i dag :biggrin:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Mine simmer eldes ikke lenger :sukk: aner ikke hva som har skjedd, men jeg har en mistanke om at det er en patch til generasjoner som var den utløsende faktor. Noen som har noen ide om hva jeg kan gjøre? Prøvde å google, men fikk ingen gode svar. alle spør om folk har sjekket at aldring faktisk er på, og Ja det har jeg :fnise:

Ikke så morsomt når jeg må bruke kake på de jeg styrer, og ingen andre i nabolaget blir eldre! Og jeg liker familien min, som jeg nå spiller på tredje generasjon!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Rart! : o Har du oppdatert spillet? Ny oppdatering er ute nå. Og det burde forsvinne når du installerer sims 3 pets (som du vel kommer til å kjøpe?) : D

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nei, den 20 -,- den kom ut den 18 i andre, mer heldige land. Damn them!

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Rart! : o Har du oppdatert spillet? Ny oppdatering er ute nå. Og det burde forsvinne når du installerer sims 3 pets (som du vel kommer til å kjøpe?) : D

Jeg oppdaterte med siste oppdatering i dag, men samme problem både før og etter oppdatering. Skjønner ikke helt hvordan det har gått til, for jeg er rimelig sikker på at det var normalt rett etter å ha installer generasjoner også.

Vi får se hva jeg gjør med pets. Har så utrolig lite penger for tida, men har veldig lyst på :fnise: Men litt usikker på om det hjelper da, med tanke på at oppdateringen ikke hjalp!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg oppdaterte med siste oppdatering i dag, men samme problem både før og etter oppdatering. Skjønner ikke helt hvordan det har gått til, for jeg er rimelig sikker på at det var normalt rett etter å ha installer generasjoner også.

Vi får se hva jeg gjør med pets. Har så utrolig lite penger for tida, men har veldig lyst på :fnise: Men litt usikker på om det hjelper da, med tanke på at oppdateringen ikke hjalp!

Har også veldig lyst på. Fikk heldigvis penger mellom labbene nå nylig, så her skal det spilles til helga! Har du prøvd testingcheatsenabled true? Det er koder som kan skru av og på aldring, tror jeg...

Gjest redstar
Skrevet

Nei, den 20 -,- den kom ut den 18 i andre, mer heldige land. Damn them!

Aaaah men jeg kjøper den ikke i norske butikker også nå at den kommer ut som torrent i morgen el i natt:)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Aaaah men jeg kjøper den ikke i norske butikker også nå at den kommer ut som torrent i morgen el i natt:)

Jeg har gitt opp på å laste ned spill ulovlig (for mye styr! :P) så jeg kjøper den uansett. Men vet at den er lagt ut for salg på play.com osv nå? Jaja. Sikkert like greit å kjøpe i butikk, da slipper jeg å vente på at den skal dumpe ned i posten.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Gleder meg egentlig mest til å styre med hestene i spillet. Skal bli morro å gjøre karriere ut av det for simmen min : D

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Oppfylle drømmer gjennom sims sa du!? Jeg ser en karriere som sprangrytter (eller whatever med hester) i din framtid :fnise:

Skrevet

Tar det mye plass tror dere?? (pets altså)

man kan forresten kjøpe det på cdon.no og laste det rett ned på pc. :)

Skrevet

om man bestiller sims fra cdon, er coveret osv på svensk da? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...