Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har byliv spillet? Hva er nytt? En ny by eller bare ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byliv er vel ikke kommet enda? :klo:

Jeg er foressten pissa lei for øyeblikket. Og så kom barnevernet og tok babyen min fordi jeg ikke ga den mat. Men jeg KUNNE ikke gi den mat, gikk ikke at å gjøre noenting :kjefte:

Skrevet

Jeg er foressten pissa lei for øyeblikket. Og så kom barnevernet og tok babyen min fordi jeg ikke ga den mat. Men jeg KUNNE ikke gi den mat, gikk ikke at å gjøre noenting :kjefte:

Det har kommet =) Får det for 159 kr. Står på sims3 starteren at den er ute og på www.thesims3.no

Skrevet (endret)

Du kan lese om den her. Personlig synes jeg den pakken virker elendig.

Endret av Tramonto
Skrevet (endret)

Tramonto: Så det nå :) Og enig, pakken så ikke noe særlig ut..

Endret av UnderCover
Skrevet

Etter siste oppdatering blir ikke simmene mine eldre! resetSim fungerer heller ikke! What to do?

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg får inntrykk av at de oppdateringene gjør mer skade enn nytte... :roll:

Skaffet meg nettopp Byliv og Generasjoner, og nå låser simmen seg når h*n skal ta bilder. Yay..... :filer:

Skrevet

Jeg får inntrykk av at de oppdateringene gjør mer skade enn nytte... :roll:

Skaffet meg nettopp Byliv og Generasjoner, og nå låser simmen seg når h*n skal ta bilder. Yay..... :filer:

Samme her. Foto er siste ting jeg kan få mestret, og ganske irriterende at det ikke går :kjefte:

Jeg fikk lånt meg det nyeste By-liv, men har ikke prøvd det enda fordi jeg ble forbanna på foto-frysningen......

Gjest BabyBlue
Skrevet

Sånne stash pakker er sjelden spennende. Det kommer jo bare med nye ting, men ikke nye funksjoner?

Skrevet (endret)

Når noen av simmene mine skal til utlandet så klikker spillet helt. Enten henger det seg, eller så skrur spillet seg av, eller så kommer det igjen en dobbel gjenger av simmen min.

Noen som vet hvordan man får fikset dette?

Er bare glad jeg er lur nok til å lagre før hver gang jeg prøver!

Endret av Jordbæra
Gjest shirleys-secret
Skrevet

Går det an å lage seg en egen verden istedet for å laste ned en?

Skrevet

Hmm, føler det er evigheter jeg spilte Sims 3 sist. Jeg var hekta til å begynne med, så fikk jeg en topp der jeg fikk nok og fjernet alt fra maskinen. Noe jeg selvfølgelig angrer på idag, når jeg får litt lyst å spille igjen. Ser alt det nye som er kommet, ser artig ut.

Problemet mitt var at til slutt brukte jeg mer tid på å laste ned klær/møbler, finne aktuelle mods og slikt at jeg aldri fikk nyte spillet.

Om spillene jeg venter på i høst skuffer skal man ikke se vekk ifra at jeg tar en ny runde med Sims 3. Det er utrolig gøy, desverre veldig avhengighetsskapende, slik at man nesten drømmer om det.. kan ikke vente på å stå opp om morgenen, eller komme hjem fra jobb. Tenker bare sims, simolenoer, og simepler :gjeiper:

Skrevet

Har fått et merkelig problem med Sims. Det kom etter at simmen min ble forfremmet til verdenskjent kirurg. Hun skal være på jobb fra 9-14, men når hun ikke er på jobb så står det at hun er borte fra jobb og karriere prestasjonene går nedover, uansett hva klokka er.

Noen som har vært borti dette før?

• 1 måned senere...
Skrevet

Går det an å lage seg en egen verden istedet for å laste ned en?

Hvis du går inn på følgende link, http://simsforum.no/202/verdensskaperen-kom-i-gang , finnes sikkert andre (og sikkert lettere), men eneste som jeg vet om for øyeblikket.. :)

Er det noen som vet om man kan spille med Luksus & Design-spillet eller er det bare sånn tilleggspakke, sånn at man MÅ ha nestsiste cden man installerte med for å spille?

Skrevet

Noen som vet åssen man skaffer sæ shader model 2 grafikk kort? Får beskjed om at jeg må oppgradere grafikkortet mitt. Og sims3 støtter bare shader model 2.

Har søkt overalt på nettet, ser ut som man må kjøpe et nytt kort. Ingen andre muligheter?

Skrevet

kan noen hjelpe meg med sims 3 drømmejobben?

uansett hva jeg gjør så blir kundene mine misfornøyde!jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få dem fornøyd med resultatet.

simmen min er interiørdesigner og pusser opp husene til folk etter oppdrag.

Skrevet

Gleder meg så til The Sims 3 pets kommer ut! Kommer den 20. Oktober, og jeg teller ned! :fnise:

Skrevet

Jeg skulle veksle inn the sims poeng. på hjemmesiden. Jeg har lastet ned spillene og har erfor kodene online. men kodene har 5x4 tall, mens på hjemmesiden er dfet bare plass til 4x4. får ikke lastet opp kodene å får ikke poeng med andre ord..

Skrevet

Edit: Meg som er over her.

Fant det ut :)

Nå lurer jeg bare på en annen ting.

Kjøpte noen greier i fjor for poengene jeg fikk for å registrere spill. Har fårr ny data og lastet ned sims på nytt, og nå lurer jeg på hvordan jeg får tak i de tingene jeg har kjøpt i thesims3 store. Står mine kjøpt, men der er det bare 2-3 ting. pog jeg vet det er flere jeg har kjøpt.. skjønner ikke hvor jeg finner de..

Skrevet

kan noen hjelpe meg med sims 3 drømmejobben?

uansett hva jeg gjør så blir kundene mine misfornøyde!jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å få dem fornøyd med resultatet.

simmen min er interiørdesigner og pusser opp husene til folk etter oppdrag.

Jeg tror dette er en bug. Har prøvd selv, og gjør nøyaktig som de ønsker, men allikevel blir det galt. Frustrerende! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...