lille_mei Skrevet 29. juni 2011 #1081 Skrevet 29. juni 2011 Nå funker det! Måtte bare laste ned oppdateringer til skjermkortet. Så nå gleder jeg meg veeeldig til Sims 3 kjæledyr! Hester i spillet har jeg jo seriøst ventet på i en hel evighet. (nei jeg tuller ikke... ) JIPPY!!! Når kommer det??
eejlis Skrevet 3. juli 2011 #1082 Skrevet 3. juli 2011 JIPPY!!! Når kommer det?? Ikke før i høst (oktober tror jeg det var) Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Se HER da! Sims er bra, men nå blir det supert!!
Chiyo Skrevet 3. juli 2011 #1083 Skrevet 3. juli 2011 Ikke før i høst (oktober tror jeg det var) Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Se HER da! Sims er bra, men nå blir det supert!! Åh jeg gleder meg!
Lunivere Skrevet 3. juli 2011 #1084 Skrevet 3. juli 2011 Har spilt meg litt lei på vanlig Sims nå, og vurderer å kjøpe Medieval. Er det noen av dere som har prøvd det ut, og som kan gi meg litt info?
UnderCover Skrevet 3. juli 2011 #1085 Skrevet 3. juli 2011 Da melder jeg meg herved inn i Sims-tråden Jeg har spilt før, men nå har jeg fått tak i alle de åtte spillenen til Sims 3. Og gleder meg som en unge til de neste 3 kommer Idag tok visst Simmen min fyr.. Og døde.... Så det er visst farlig å finne opp ting Nå skal jeg lage meg en familie, så pulings skal det bli denne gangen 1
Porselen Skrevet 6. juli 2011 #1086 Skrevet 6. juli 2011 Er skuffet over Generasjoner jeg.. Ja, det var noen nye ting man kunne gjøre, men man går veldig fort lei av å gjøre rampestreker og å snakke om barnebarna sine.. Synes det som var kulest med dette spillet var at man kunne sende ungene avgårde, så kan de komme tilbake når de er voksne..
Gjest BabyBlue Skrevet 8. juli 2011 #1087 Skrevet 8. juli 2011 Argh, forbanna pc! Jeg har installert sims 3 og alle tilleggspakkene, men den finner visstnok ikke "spilldiscen" selv om jeg har satt den i!!! Hva er galt? : (
UnderCover Skrevet 9. juli 2011 #1088 Skrevet 9. juli 2011 Huff den er kjip. Håper du får det til BabyBlue Jeg har også en klage. Ene simmen min var på reise i Kina, og da han kom tilbake, så klikket det fullstendig. Han står og hopper opp og ned og skriker og hyler. Og jeg får ikke styrt ham heller, kan ikke trykke på ham, han vises ikke i den ruten der det skal være bilde av ham, ingenting. WTF?
UnderCover Skrevet 9. juli 2011 #1089 Skrevet 9. juli 2011 Ok. Oppdatering. Nå hoppet han litt til, løpte han avgårde, g siden har jeg ikke sett ham. Er det mulig Men visst han ikke har tenkt å være med lenger, hvordan gjøre simmen jeg har igjen singel? 3
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juli 2011 #1090 Skrevet 9. juli 2011 Ok. Oppdatering. Nå hoppet han litt til, løpte han avgårde, g siden har jeg ikke sett ham. Er det mulig Men visst han ikke har tenkt å være med lenger, hvordan gjøre simmen jeg har igjen singel? Kanskje hun kan bli sammen med en annen også dumpe han? Hvis hun blir kjæreste med en annen blir vel det tidligere forholdet fjernet...? Jeg har ennå ikke funnet en løsning. Tror nok det er selve cdrommen som er herpa
Gjest shirleys-secret Skrevet 9. juli 2011 #1091 Skrevet 9. juli 2011 Har spilt meg litt lei på vanlig Sims nå, og vurderer å kjøpe Medieval. Er det noen av dere som har prøvd det ut, og som kan gi meg litt info? Jeg har prøvd Medieval. Syns spillet er sånn helt ok. I min mening er det en veldig dårlig grafikk, og dårlige valg når du laget menneskene. Nå har ikke jeg spilt det på lenge, men det er på en måte litt som på det ferie spillet. Du får oppdrag som du skal gjøre hele tiden. I starten er du en monark og utfører forskjellige oppdrag, men etterhvert kan du velge litt selv hvem du vil være. Kan være alt ifra en trollkvinne, lege, monark, ridder også videre. Du har også to dagsoppdrag du må utføre. Feks å samle igler, donere penger eller øve seg på stridsdukka. Dersom du ikke gjør de dagsoppdragene får simmene negative humørelementer. Etterhvert som du gjør oppdrag får du flere poeng, og kan fikse flere bygninger, som igjen utløser flere simmer/yrker du kan spille med. Men dersom du vil spille for å være en familie i middelalderen kan du på en måte bare glemme hele greia. Du kan kun styre simmene i oppdraget. Uansett om du gifter deg eller får barn, styrer du ikke disse. De blir heller ikke noe eldre. Ikke som jeg har fått med meg i alle fall. Men for all del, dersom du liker å gjøre oppdag og utvide riket ditt så er dette et spill for deg. Ps, sorry dårlig formulering og dårlig rettskriving. Orker ikke å lese igjennom.
Mermaid Blues Skrevet 10. juli 2011 #1092 Skrevet 10. juli 2011 Jeg har prøvd Medieval. Syns spillet er sånn helt ok. I min mening er det en veldig dårlig grafikk, og dårlige valg når du laget menneskene. Nå har ikke jeg spilt det på lenge, men det er på en måte litt som på det ferie spillet. Du får oppdrag som du skal gjøre hele tiden. I starten er du en monark og utfører forskjellige oppdrag, men etterhvert kan du velge litt selv hvem du vil være. Kan være alt ifra en trollkvinne, lege, monark, ridder også videre. Du har også to dagsoppdrag du må utføre. Feks å samle igler, donere penger eller øve seg på stridsdukka. Dersom du ikke gjør de dagsoppdragene får simmene negative humørelementer. Etterhvert som du gjør oppdrag får du flere poeng, og kan fikse flere bygninger, som igjen utløser flere simmer/yrker du kan spille med. Men dersom du vil spille for å være en familie i middelalderen kan du på en måte bare glemme hele greia. Du kan kun styre simmene i oppdraget. Uansett om du gifter deg eller får barn, styrer du ikke disse. De blir heller ikke noe eldre. Ikke som jeg har fått med meg i alle fall. Men for all del, dersom du liker å gjøre oppdag og utvide riket ditt så er dette et spill for deg. Ps, sorry dårlig formulering og dårlig rettskriving. Orker ikke å lese igjennom. Leste på sims3-forumet at det har kommet en patch for dette nå, så det skal være fullt mulig å spille "vanlig" også i Medieval. Men litt av pointet med Medieval er vel at det er en crossover mellom tradisjonell sims og eventyrspill.
Mermaid Blues Skrevet 10. juli 2011 #1093 Skrevet 10. juli 2011 JIPPY!!! Når kommer det?? 25.oktober blir det sluppet
maja90 Skrevet 11. juli 2011 #1094 Skrevet 11. juli 2011 Hei. Skulle spille sim 3 idag, og når jeg skulle starte det kommer det hele tiden opp: Det ble ikke funnet en spilldisk! Sett inn the sims 3 spilldisken før du fortsetter. Jeg spilte det sist på lørdag og da fungerte alt bra, spilldisken har stått i siden. Er det noen som vet hva som kan være galt?
Gjest BabyBlue Skrevet 11. juli 2011 #1095 Skrevet 11. juli 2011 Hei. Skulle spille sim 3 idag, og når jeg skulle starte det kommer det hele tiden opp: Det ble ikke funnet en spilldisk! Sett inn the sims 3 spilldisken før du fortsetter. Jeg spilte det sist på lørdag og da fungerte alt bra, spilldisken har stått i siden. Er det noen som vet hva som kan være galt? Wow! Har jeg laget meg bruker i søvnet og skrevet inn dette her eller? Har akkurat samme problemet! Formaterte pcen nylig og installerte spillene på nytt, men så kom den beskjeden opp da jeg skulle spille det. Lurer på hva som er galt, for det har aldri skjedd med meg før... denne laptopen er gammel, men ikke så gammel at slike problemer skal poppe opp hele tiden. Si ifra om du finner en løsning =) Vil spille sims 3 nå -.-
maja90 Skrevet 18. juli 2011 #1096 Skrevet 18. juli 2011 Babyblue: løsning ble rett å slett at det ordnet seg selv. Jeg gjorde ingenting.. Spilte bare ikke på noen dager, så tenkte jeg en dag at jeg bare skulle prøve å se om det virket, og da virket det plutselig.. Har ingen anelse om hva som hendte der, men storfornøyd med at det virker nå Håper du også finner utav det
Gjest BabyBlue Skrevet 19. juli 2011 #1097 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har ventet lenge og prøvd igjen, men det fungerer dessverre ikke for meg :-/ kan tenke meg at jeg må avinstallere det og innstallere det på nytt, men det er megateit, for da må jeg laste ned og legge inn greiene jeg har kjøpt på sims 3 store på nytt Huff
Gjest BabyBlue Skrevet 19. juli 2011 #1098 Skrevet 19. juli 2011 Nå innstallerer jeg alle spillene på nytt. Kryss fingrene for meg
UnderCover Skrevet 20. juli 2011 #1099 Skrevet 20. juli 2011 Lykke til Babyblue Når jeg kjøper vinutstyr i Frankrike og kampsport-utstyr i Kina, så får jeg ingenting med meg hjem igjen ?? Og så fant jeg endelig et frø fra døds-planten, så da har jeg et liv til
UnderCover Skrevet 20. juli 2011 #1100 Skrevet 20. juli 2011 Og så så jeg et annet emne her inne på data, om hvordan få vekk sladden? er det en kode for det og eller? Ikke at jeg er kjempenyskjerrig på å se nakne simmer, men hadde vært artig likevel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå