Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

He he, sant nok :gjeiper: Men tror ikke du trenger å engste deg for det, for jeg har det samme som deg, og pc'en min drar spillet mitt ypperlig. :) Har forresten alle spillene installert og det er ikke no' problem.

Kjempebra!

Et spørsmål, hvis jeg kjøper spillet med cd, må jeg ha cd'n i cd-romen for å spille spillet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg vil bare dele denne moden med dere! Med den kan du redigere hvilke minner du ønsker å ha med i spillet! Ingen mer "dro på shopping" og "besøkte parken". :nigo:

Er veldig glad for at det har kommet et minnesystem igjen, men jeg ble ganske fort lei av minner om svært trivielle ting. Jeg har valgt den egendefinerte varianten av moden. Den var veldig enkel å bruke :)

Skrevet

Kjempebra!

Et spørsmål, hvis jeg kjøper spillet med cd, må jeg ha cd'n i cd-romen for å spille spillet?

Man skal vel egentlig det, men jeg tar ut CD'en etter en stund og fortsetter uten. Skrur aldri av spillet, for jeg setter alltid pc'en i dvale. Vet ikke om det er det beste, men.

Gjest Blubberella
Skrevet

jeg har akkurat fått meg sims 3 reisefeber. Simmen min kom hjem fra ferie i kina og plutselig var det to av samme sim på tomten min! Den ene la seg til å sove og den andre ordnet i hagen..

Hvordan bli kvitt dette?

Det der skjedde med en av mine simmer også, og jeg valgte også å fjerne den ene (juksekode og sletting av sim). Tydeligvis hadde jeg fjernet feil sim, for når jeg prøvde å reise på ferie igjen var det ingen sim der... Jeg måtte gå ut av spillet uten å lagre for å få tilbake simmen igjen. Jeg begynner å bli temmelig lei av bugs nå...

Skrevet

Jeg har to tenåringer som begge ble tatt av politiet. Og så stoppet politibilen litt vekke fra huset og de gikk ut og ventet på at moren skulle komme, men hun kom aldri. Nå står de bare der og det går ikke å spille de. Det står bare at de venter. Jeg har gjort alt.

Skal jeg bare slette de? Hvis ikke dør de av sult eller noe uansett.

Skrevet (endret)

Jeg har to tenåringer som begge ble tatt av politiet. Og så stoppet politibilen litt vekke fra huset og de gikk ut og ventet på at moren skulle komme, men hun kom aldri. Nå står de bare der og det går ikke å spille de. Det står bare at de venter. Jeg har gjort alt.

Skal jeg bare slette de? Hvis ikke dør de av sult eller noe uansett.

Har du prøvd å resette dem?

ctrl+alt+c og skriv ResetSim Ola Normann f.eks. :)

Endret av Tramonto
Skrevet

Har du prøvd å resette dem?

ctrl+alt+c og skriv ResetSim Ola Normann f.eks. :)

Nei. Men hva resetter jeg da? Alt de har lært også?

Skrevet

Nei. Men hva resetter jeg da? Alt de har lært også?

Nei, nei. De bare kommer tilbake til tomten sin. :)

Skrevet

Nei, nei. De bare kommer tilbake til tomten sin. :)

Oja. Hmm... Det var lurt. ;)

Skrevet

Det der skjedde med en av mine simmer også, og jeg valgte også å fjerne den ene (juksekode og sletting av sim). Tydeligvis hadde jeg fjernet feil sim, for når jeg prøvde å reise på ferie igjen var det ingen sim der... Jeg måtte gå ut av spillet uten å lagre for å få tilbake simmen igjen. Jeg begynner å bli temmelig lei av bugs nå...

Jeg dro også på tur igjen, og når jeg fjerna sim, passet jeg på å fjerne den som ikke hadde jobb, for det hadde nemlig den ordentlige simmen. Likevel var det ingen sim der da jeg var på tur.. Skikklig kjipt. Får lage ny tursim.

Skrevet

Hvilken utvidelsespakke er den kjekkeste?

Og hvorfor?

Skrevet

Oja. Hmm... Det var lurt. ;)

Ordnet det seg? :)

Skrevet

Ordnet det seg? :)

Nei. Jeg slettet de. :tristbla: Men men... jeg er over det. Jeg har laget en ny mer spennende familie uansett. Så det er ikke slik at jeg gråter meg i søvn av tapet av to simmer. ;)

Skrevet

Hvilken utvidelsespakke er den kjekkeste?

Og hvorfor?

Jeg er veldig fan av World Adventures, liker veldig godt de andre stedene simmene kan reise til, og digger både foto- og kampsportferdighetene. (bare synd foto slutta å funke med Generations da :roll: ) Digger også robotsimmen som kom med Ambitions! :)

Jeg liker alle fire godt egentlig, men er kanskje mest skuffa over Generations, dels pga den helt absurde mengden bugs som fulgte med, men mest fordi det ikke var noen nye skills, ingen nye oppskrifter, planter, samleobjekter eller fisk, og bare én ny jobb. Mye stas for barn og tenåringer, men ikke så himla mye nytt ellers egentlig.

Skrevet (endret)

Installerer nå The Sims Medieval. Jeg gleder meg som en liten unge. :rulle::strix:

Endret av Chiyo
Skrevet

Heisann! Jeg har kommet inn i en Sims-periode nå, men eneste problemet er at pcen min ikke vil samarbeide!! Jeg kan kun spille i en halv time maks før dataen bare slår seg helt av uten varsel. Har prøvd på flere ulike pcer og det samme skjer. :tristbla: Tips?

Skrevet

Heisann! Jeg har kommet inn i en Sims-periode nå, men eneste problemet er at pcen min ikke vil samarbeide!! Jeg kan kun spille i en halv time maks før dataen bare slår seg helt av uten varsel. Har prøvd på flere ulike pcer og det samme skjer. :tristbla: Tips?

Nå funker det! Måtte bare laste ned oppdateringer til skjermkortet. Så nå gleder jeg meg veeeldig til Sims 3 kjæledyr! :hoppendeglad: Hester i spillet har jeg jo seriøst ventet på i en hel evighet. (nei jeg tuller ikke... :fnise:)

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg er veldig fan av World Adventures, liker veldig godt de andre stedene simmene kan reise til, og digger både foto- og kampsportferdighetene. (bare synd foto slutta å funke med Generations da :roll: ) Digger også robotsimmen som kom med Ambitions! :)

Jeg liker alle fire godt egentlig, men er kanskje mest skuffa over Generations, dels pga den helt absurde mengden bugs som fulgte med, men mest fordi det ikke var noen nye skills, ingen nye oppskrifter, planter, samleobjekter eller fisk, og bare én ny jobb. Mye stas for barn og tenåringer, men ikke så himla mye nytt ellers egentlig.

Jeg har ikke installert Generasjoner, men sliter likevel med å få foto til å funke... :sukk:

Skrevet

Jeg har ikke installert Generasjoner, men sliter likevel med å få foto til å funke... :sukk:

Jeg undersøkte litt på sims3-forumet og det viser seg visstnok å ikke være Generations, men den nye patchen som fesker til foto-ferdigheten :sukk: Såeh...vi får vel bare vente på neste patch da. EA går meg litt på nervene til tider, hva skjer med å gi ut ting som ikke er tilstrekkelig testa og trøbbelskutt? Jeg kan godt melde meg som tester for dem hvis de har lite folk altså :lur:

Skrevet

Tusen takk for svar. Hadde akkuratt tenkt å bestille den pakken...

Venter litt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...