Mermaid Blues Skrevet 15. juni 2011 #1041 Skrevet 15. juni 2011 Hei alle simsspillere. Jeg har ikke spilt sims før, men har blitt fortalt at det siste spillet er det beste.Kan man spille dette selv om man ikke har spilt noen av de andre? Jeg har spilt Supple som er nesten det samme bare at de snakker. Jeg ser på cdon.no at de har to versjoner, den ene til 279 og den andre til 199. Den billigste er uten utvidelsespakke. Hva er best og hva vil det si? Jeg har bare spilt sims 1 før jeg begynte med sims 3, og det er så lenge siden at jeg ikke husker noe særlig av det. :gjeiper: Så det går nok helt fint Det eneste du må passe på er at du skaffer grunnspillet først, siden utvidelsespakkene ikke funker uten det. Kanskje greit å starte med grunnpakken og se om du liker spillet før du evt kjøper utvidelser. (og merk at Sims 3 Medieval er et eget spill, og ikke en utvidelse til Sims 3) Håper du liker spillet
Mermaid Blues Skrevet 15. juni 2011 #1042 Skrevet 15. juni 2011 Herre de drittungene mine ringer hver dag fra boardingschool og vil hjem. Hva skjer hvis jeg ikke lar de komme hjem? Min vil ikke komme hjem, han! Litt bekymra for hva han holder på med egentlig, har ringt ham et par ganger, men han vil ikke komme på besøk :gjeiper: Han er tidsmaskinunge, liker ikke å sove i senger (vil bare sove i trehuset) og helt besatt av sjakk. Lurer litt på hvilket logikknivå han er på dersom han noensinne kommer hjem
muffin26 Skrevet 15. juni 2011 #1043 Skrevet 15. juni 2011 Min vil ikke komme hjem, han! Litt bekymra for hva han holder på med egentlig, har ringt ham et par ganger, men han vil ikke komme på besøk :gjeiper: Han er tidsmaskinunge, liker ikke å sove i senger (vil bare sove i trehuset) og helt besatt av sjakk. Lurer litt på hvilket logikknivå han er på dersom han noensinne kommer hjem Hahahah ja sånn kan det gå, men jeg lar de ikke komme hjem... Min er ondskapsfull og ble født slik, hun ønsker alle de andre simmene vondt og nesten ingen liker henne. Han kommer nok hjem når han er ferdig på bordingschool så kan du sende han på collage om du vil.
Gjest BabyBlue Skrevet 15. juni 2011 #1044 Skrevet 15. juni 2011 Syntes dette var et ganske artig spill! Mye å finne på, og endelig blir det interessant å være barn/tenåring =)
Mermaid Blues Skrevet 16. juni 2011 #1045 Skrevet 16. juni 2011 Hahahah ja sånn kan det gå, men jeg lar de ikke komme hjem... Min er ondskapsfull og ble født slik, hun ønsker alle de andre simmene vondt og nesten ingen liker henne. Han kommer nok hjem når han er ferdig på bordingschool så kan du sende han på collage om du vil. Tid for en god gammeldags "age up and kick out"? :gjeiper: Kommer de hjem av seg selv når de går opp et alderstrinn? Jeg har skrudd av aldring og bruker bursdagskaker, må kanskje slå på aldring igjen for å få hjem kidden? Bare han ikke legger seg til å sove i sarkofagen eller noe. Mumieunge som okkuperer trehytta til de ikke fullt så biodynamiske søsknene...that sounds like such a busy evening!
Gjest stillness Skrevet 17. juni 2011 #1046 Skrevet 17. juni 2011 Nå føler jeg meg skikkelig dum, for jeg skjønte lite av den linken. Det virket som at det var noe som funker bra til ting fra exchange og andre "hjemmelagede" Sims3-ting, men jeg klarte ikke å skjønne hvordan man skal bruke fremgangsmåten for å laste ned betalte gjenstander i The Store. Kan ikke noen lage boka "Manuell nedlasting av ting og tang i The Sims 3 Store, for dummies"... Det rare er jo at hår og klær fra The Store og alt mulig fra Exchange funker helt fint å få lastet ned til launcheren og lagt inn i spillet, men altså ikke byggeting og dekor fra The Store... Det skjer ingenting bortsett fra at det popper opp feilmelding om den der forbaska loggen som skal sjekkes, som jeg ikke aner hvor er. Her har ting gått litt fort hos meg for jeg tenkte jo ikke på at det er litt annerledes når man laster fra Store. Prøvde å laste ned manuelt,men det gikk ikke med den vanlige måten min når jeg lastet ned fra Store. Hm,hvis jeg finner ut av noe så skal jeg oppdatere om det.
Chiyo Skrevet 17. juni 2011 #1047 Skrevet 17. juni 2011 Hahahah ja sånn kan det gå, men jeg lar de ikke komme hjem... Min er ondskapsfull og ble født slik, hun ønsker alle de andre simmene vondt og nesten ingen liker henne. Han kommer nok hjem når han er ferdig på bordingschool så kan du sende han på collage om du vil. Jeg tror ikke noen av mine har blitt født ondskapsfull. Men du kan jo endre det hvis du ikke er fornøyd.
muffin26 Skrevet 17. juni 2011 #1048 Skrevet 17. juni 2011 Jeg tror ikke noen av mine har blitt født ondskapsfull. Men du kan jo endre det hvis du ikke er fornøyd. Hun ble født ond:( Hvordan endrer man dette da? Visste ikke at det gikk ann
Chiyo Skrevet 17. juni 2011 #1049 Skrevet 17. juni 2011 Hun ble født ond:( Hvordan endrer man dette da? Visste ikke at det gikk ann Jo det går, men du må bruke jukse kode. Skriv "testingCheatsEnabled true" i kodefeltet. Trykk shift og klikk på simmen.
Gjest Blubberella Skrevet 17. juni 2011 #1050 Skrevet 17. juni 2011 Her har ting gått litt fort hos meg for jeg tenkte jo ikke på at det er litt annerledes når man laster fra Store. Prøvde å laste ned manuelt,men det gikk ikke med den vanlige måten min når jeg lastet ned fra Store. Hm,hvis jeg finner ut av noe så skal jeg oppdatere om det. Idag fikk jeg faktisk endelig til å laste ned resten av tingene! Det eneste jeg gjorde annerledes var at launcheren ble startet ved at spill-DVD'en ble satt i. Det er jo slett ikke sikkert at det hadde noe med saken å gjøre, men nå fikk jeg ihvertfall lastet ned uten problemer og lagt inn i spillet!
Gjest stillness Skrevet 18. juni 2011 #1051 Skrevet 18. juni 2011 Idag fikk jeg faktisk endelig til å laste ned resten av tingene! Det eneste jeg gjorde annerledes var at launcheren ble startet ved at spill-DVD'en ble satt i. Det er jo slett ikke sikkert at det hadde noe med saken å gjøre, men nå fikk jeg ihvertfall lastet ned uten problemer og lagt inn i spillet! Å,så bra.Er irriterende når sånt skjer
muffin26 Skrevet 18. juni 2011 #1052 Skrevet 18. juni 2011 Jo det går, men du må bruke jukse kode. Skriv "testingCheatsEnabled true" i kodefeltet. Trykk shift og klikk på simmen. takker takker:) Dette skal jeg jammen meg teste ut:)
Chiyo Skrevet 18. juni 2011 #1053 Skrevet 18. juni 2011 takker takker:) Dette skal jeg jammen meg teste ut:) Ja det bør du. Jeg greier ikke spille uten juksekoder.
Jordbæra Skrevet 20. juni 2011 #1054 Skrevet 20. juni 2011 jeg har akkurat fått meg sims 3 reisefeber. Simmen min kom hjem fra ferie i kina og plutselig var det to av samme sim på tomten min! Den ene la seg til å sove og den andre ordnet i hagen.. Hvordan bli kvitt dette?
Jordbæra Skrevet 20. juni 2011 #1055 Skrevet 20. juni 2011 jeg har akkurat fått meg sims 3 reisefeber. Simmen min kom hjem fra ferie i kina og plutselig var det to av samme sim på tomten min! Den ene la seg til å sove og den andre ordnet i hagen.. Hvordan bli kvitt dette? Endte med at jeg drepte nr to..
Munchlax Skrevet 20. juni 2011 #1057 Skrevet 20. juni 2011 Vil sims 3 fungere med win7? Det funker fett hos meg, og jeg har Windows 7.
DysterPytten Skrevet 20. juni 2011 #1058 Skrevet 20. juni 2011 Det funker fett hos meg, og jeg har Windows 7. Nice! Har vista på en annen maskin, men den var ikke så glad i å spille så jeg kjøpte ny pc. Kjipt om jeg ikke kunne spillt sims på den bare fordi det var win7 og 64-bit:p
Munchlax Skrevet 20. juni 2011 #1059 Skrevet 20. juni 2011 (endret) Nice! Har vista på en annen maskin, men den var ikke så glad i å spille så jeg kjøpte ny pc. Kjipt om jeg ikke kunne spillt sims på den bare fordi det var win7 og 64-bit:p He he, sant nok :gjeiper: Men tror ikke du trenger å engste deg for det, for jeg har det samme som deg, og pc'en min drar spillet mitt ypperlig. Har forresten alle spillene installert og det er ikke no' problem. Endret 20. juni 2011 av Tramonto
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2011 #1060 Skrevet 20. juni 2011 Mulig dette har vært tatt opp før. Saken er at jeg har lastet ned ett par nye ting ifra thesims3.com Nå får jeg ikke lastet det opp i spillet igjen. Det står på min kjøpeside på thesims3 at det er lastet ned, men det er fremdeles ikke i spillet. Noen tips?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå