Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ørkenhavets gravkammer er en pyramide.

Hvis jeg ikke husker feil (lenge siden jeg har vært i Egypt med simmen min nå) ligger den ikke sammen med de andre pyramidene, men i nærheten av Abu Simbel-tempelet på "oversiden" av sentrum.

Hmm, får dra tilbake og lete litt mer jeg da. Takk for hjelpen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest det er så bale når man adopterer barn i sims3! Man får bare barn som ser helt mongo ut. Jeg adopterte to stk, og den ene hadde svære hender som slepte nedi gulvet når hun gikk. Og den andre hadde hodet i magen ! Helt utrolig. Skal ikke adoptere igjen! Jo, jeg adopterte ett småbarn, og der var ben og armer helt på styr, så ut som e svær edderkopp!

Skrevet

Nå har jeg ikke lest mye i denne tråden, men noen flere som har Sims3 på PS3?

Artig spill!! :jepp::popcorn:

Skrevet

Synest det er så bale når man adopterer barn i sims3! Man får bare barn som ser helt mongo ut. Jeg adopterte to stk, og den ene hadde svære hender som slepte nedi gulvet når hun gikk. Og den andre hadde hodet i magen ! Helt utrolig. Skal ikke adoptere igjen! Jo, jeg adopterte ett småbarn, og der var ben og armer helt på styr, så ut som e svær edderkopp!

Høres ut som en bug....

:fnise:

(Himmel, jeg er overtrøtt)

Gjest Blubberella
Skrevet

Høres ut som en bug....

:fnise:

(Himmel, jeg er overtrøtt)

Er like overtrøtt og vurderer seriøst å spille en runde sims3 bare for å adoptere rare unger! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg ikke lest mye i denne tråden, men noen flere som har Sims3 på PS3?

Artig spill!! :jepp::popcorn:

Har aldri vært noe av fan av Sims på konsoller. Det er best på PC og egentlig bare produsert til konsoller for at de skal tjene penger; men du må veldig gjerne dele hva som er bra med det på konsoll! :)

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Tror nok det er bugs der ja... Jeg prøvde å adoptere en unge og det som skjedde da var at ungen aldri kom i hus. Bilen til adopsjonsfolkene ble stående borti veien, bildet til ungen dukket opp i panelet med behovsmåler og alt, men ungen kom aldri inn i huset. Når jeg gikk i kartmodus fikk jeg opp boble med bilde av ungen (den som viser hvor simmen du styrer er), men når jeg prøvde å følge bobla stoppet det bare opp langt utpå havet. Så adoptivungen lå visst på havets bunn eller noe :fnise:

Det verste var at behovene gikk ned, så til slutt ble ungen hentet pga omsorgssvikt. Når de kom for å hente henne satt hun plutselig i stua, men da var det jo selvfølgelig for sent å prøve å gi henne mat.

Kanskje på tide at de begynner å rydde opp i alle bugene i spillet...

Gjest BabyBlue
Skrevet

For å fjerne buget må man skifte klærne på barnet - buggen kommer av noen klær i sims 3 som strekker kroppene til simmene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Finnes det noe eget Sims forum? Jeg har akkurat begynt på Sims Medieval, artige greier. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok det er bugs der ja... Jeg prøvde å adoptere en unge og det som skjedde da var at ungen aldri kom i hus. Bilen til adopsjonsfolkene ble stående borti veien, bildet til ungen dukket opp i panelet med behovsmåler og alt, men ungen kom aldri inn i huset. Når jeg gikk i kartmodus fikk jeg opp boble med bilde av ungen (den som viser hvor simmen du styrer er), men når jeg prøvde å følge bobla stoppet det bare opp langt utpå havet. Så adoptivungen lå visst på havets bunn eller noe :fnise:

Det verste var at behovene gikk ned, så til slutt ble ungen hentet pga omsorgssvikt. Når de kom for å hente henne satt hun plutselig i stua, men da var det jo selvfølgelig for sent å prøve å gi henne mat.

Kanskje på tide at de begynner å rydde opp i alle bugene i spillet...

det skal være en oppdatering som ordner det der :o ts3 ordner opp i allt eller så bruker dere for mye koder? :S har ingen anelse, jeg har ingen problemer med spillene mine.. det hjelper også når man instalerer tillegspakker og stasj pakker ofc :) lykke til alle sammen. (husk å oppdater spillene deres)

Skrevet

Går det ann å få flere ambisjonspoeng? Har ikke funnet en cheat til det ennå...

Ja. Du må ha skrevet inn testingcheatsenabled true først.

Deretter velger du Livstidslykke og holder inne Ctrl tasten mens du klikker mellom kisten og tallene som viser hvor mange poeng du har tjent opp så langt. Det er nokså ømfintlig på hvor du klikker, når det virker skal du få 500 poeng for hvert klikk.

Hvis du ikke får det til å virke med en gang, prøv dette:

La simmen din dra hjem hvis ikke allerede hjemme, rett innfor inngangsdøren er bra.

Lagre og gå til hovedmenyen. (testingcheatsenabled fremdeles slått på) - last inn spillet igjen og prøv :)

Gjest Mahareth
Skrevet

Ja. Du må ha skrevet inn testingcheatsenabled true først.

Deretter velger du Livstidslykke og holder inne Ctrl tasten mens du klikker mellom kisten og tallene som viser hvor mange poeng du har tjent opp så langt. Det er nokså ømfintlig på hvor du klikker, når det virker skal du få 500 poeng for hvert klikk.

Hvis du ikke får det til å virke med en gang, prøv dette:

La simmen din dra hjem hvis ikke allerede hjemme, rett innfor inngangsdøren er bra.

Lagre og gå til hovedmenyen. (testingcheatsenabled fremdeles slått på) - last inn spillet igjen og prøv :)

Dette har jeg prøvd et par ganger, fullstendig uten hell. Lastet heller ned modden MasterController herfra, og så kan jeg legge til så mange livstidpoeng jeg vil :lur:

Skrevet

Dette har jeg prøvd et par ganger, fullstendig uten hell. Lastet heller ned modden MasterController herfra, og så kan jeg legge til så mange livstidpoeng jeg vil :lur:

Jeg slet en del med å få det til å virke, vet ikke helt hvordan jeg kan beskrive bedre hvordan - men det å lagre og laste inn igjen spillet med testingcheats på har jeg alltid fått til å virke etter at jeg fikk det til etter mye slit første gangen og fant rette plassen å trykke...

Jeg har jo mastercontrolleren, og en del andre -

men spørsmålet var om en cheat fantes - ikke alle er komfortable med å installere mods.

Men mastercontrolleren er virkelig kjekk - jeg bruker den mest til å redigere simmer i cas mens spillet er i gang, snarveg til stylist og enkle ting som å sortere utstyrslisten. Den kan jo gjøre en drøss andre ting som f.ex å endre livstidsønske selv etter du har oppfylt det det du hadde. Anbefales :jepp:

Gjest Blubberella
Skrevet

det skal være en oppdatering som ordner det der :o ts3 ordner opp i allt eller så bruker dere for mye koder? :S har ingen anelse, jeg har ingen problemer med spillene mine.. det hjelper også når man instalerer tillegspakker og stasj pakker ofc :) lykke til alle sammen. (husk å oppdater spillene deres)

Jeg tror heller det er du som har vært veldig heldig med spillene... Jeg har ikke lastet ned noe innhold som ikke er laget av EA, bruker svært sjeldent koder og oppdaterer selvsagt hver gang det blir anbefalt. Men uansett er veldig mange plaget med bugs, og velkjente bugs blir jo ikke fikset av EA uansett hvor mange som klager over dem. Det kommer jo også nye bugs med hver stæsj- eller tilleggspakke, så det hjelper svært lite å innstallere disse og tro alt skal bli så mye bedre.

Vær glad du ikke har hatt problemer, for du er en av få som har sluppet unna :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har den buggen hvor man ikke får nye "eventyr" når man klikker på den tavla forsvunnet?

Gjest Mahareth
Skrevet

Har den buggen hvor man ikke får nye "eventyr" når man klikker på den tavla forsvunnet?

Nei :sukk:

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det noen som har The Sims 3 Middelalderen? :skravle:

Jeg har den ikke, men jeg vil belønne meg selv med den når jeg er ferdig med eksamene... og det er på Mandag. Hva kan man gjøre?

Skrevet

Er det noen som har The Sims 3 Middelalderen? :skravle:

Jeg har den ikke, men jeg vil belønne meg selv med den når jeg er ferdig med eksamene... og det er på Mandag. Hva kan man gjøre?

Jeg har det, og synes det er gøy :) Det er mer eventyrspill enn tradisjonell sims, du får utdelt oppdrag som skal utføres med en eller flere simmer, brøket ned i mindre oppgaver tilpasset simmens yrke. Etterhvert som du fullfører oppdrag, får du "låst opp" flere yrker og flere simmer, alle med sine egenskaper. Simmene har ikke ønsker på samme måte som i Sims3, men oppgaver de skal utføre som er knyttet opp mot yrke. Feks kan smeden få i oppdrag å reparere et sverd og levere det til riktig kunde.

Fint spill, bare vær oppmerksom på at det er en helt annen måte å spille på enn tradisjonell sims.

Tvi tvi med eksamen :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Snart kommer Generasjoner. :strix:

Jeg SKAL ha dette spillet. Jeg vurderer å kjøpe det først og så middelalderen kanskje en annen gang. Jeg vet ikke. Ikke vits å kjøpe begge samtidig er det? Hvis middelalderen ikke er det samme som valig The Sims?

Jeg gleder meg. :rulle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...